Biz yakışıklı erkekler olarak evde kalmak zorunda mıyız?

Tek gecelik ilişkiler, flörtler sayamadığım kadar çok oldu ama uzun süreli ilişkilerim maksimum 2-3 ay sürüyor. Sosyal medya kullanmaya, dışarıda arkadaşlarla buluşmaya kadar kızlardan çok kıskançlık yönünde tartışmalarımız oluyor ve dayanamayıp ayrılmak zorunda kalıyorum. Çok fazla kız arkadaşımın olması da bir problem. Ben anlamıyorum yani exlerim Instagram'da beni takip edince ne oluyor? Kimse yorum falan da atmıyor, beğeni gelirse o.

Biz yakışıklı erkekler olarak evde kalmak zorunda mıyız?
Cevapla