Sevgilime çok üzülüyorum ama ayrılmalıyız çok kararsızım napacağımı bilmiyorum detaya bakar mısınız?

Sevgilim kuzey ırakda asker.
Aileler de pürüzlerimiz var artık ne yaparsanız yapın kafasına girdiler benim ailem sevgilimi seviyor fakat ailesini sevmiyor.
Doğru bir ilişki olmadığını biliyorum şuanda izinde ama kuzey ırakda bana çok ihtiyacı olacak arkadaşları ne kadar destek olabilir ki sevgiyi sıcaklığı hissedebileceği tek kişi benim. Ona çok üzülüyorum ama beraberken de zarar görüyoruz ailesine sesini fazla çıkaramıyor narsistlik var kendilerini haklı görüyorlar, ne kadar uzak yerde yaşasak bile ailesi hakkında sorun yaşayacağımı düşünüyorum
Sevgilime çok üzülüyorum ama ayrılmalıyız çok kararsızım napacağımı bilmiyorum detaya bakar mısınız?
Cevapla