Ben yürütemezdim sanırım. İki cambaz bir ipte oynamaz diye boşuna dememişler. Peki siz? Tüm huylarınızla size benzeyen biriyle ilişki yürütebilir miydiniz?

Ben yürütemezdim sanırım. İki cambaz bir ipte oynamaz diye boşuna dememişler. Peki siz? Tüm huylarınızla size benzeyen biriyle ilişki yürütebilir miydiniz?

Yok hayır. Farklılık olmalı bence. Ben bunu severim o sevmez birbirimizi böyle tamamlarız. Yoksa ikiz kardeşten ne farkımız olurdu...
Mesela benimki oyuna çok düşkün ama ben onu tanımadan önce elime oyun konsolu almamış bir insanım. Böyle böyle tamamlıyoruz birbirimizi. Lakin yeri geldiğinde benzer zevklerimiz ve huylarımız olmalı, yoksa yürütülemez bu ilişki.
Cevap
12Cevap
Tabi ki zaten aşık olduğum kadının tüm huyları ve karakteri bana benzemeli
Aynım değil de, bir dişli gibi olmalı iç içe geçip işe yarayan cinsten..
Yürütürüm çok güzel yürütürüm hemde hep bana gerçekten benzeyenlere aşık olurum karşılık alamasam da
Ben kendimi klonlamak istemiyorum ki. Uzlaşmak istiyorum
Sıkıcı olurdu diye düşünüyorum, farklılıklar iyidir her zaman.
Bana aksine bana benzeyen çekici geliyor zıt karakterli birini tanıyınca samimiyetim soğuyor.
Ben çok sinir bozucu gıcık bi adamım galiba ya. Sevgilim de ben gibi olsa anlaşamazdık.
Amacın cinlik-hainlikse yürütmezsin.. İnsan ömrü boyunca kendine benzeyen birini arar
Seviyorsam tahammül eder ve uyum sağlarım herkese. Kendim de dahil.
Hayır yürütemezdim sanırım
Hayir bendende aynisi olursa busefer kendimden ve ondan sogurum ayni sekilde oda benden ve kendinden sogurdu biraz degisik huylarda olmaliyiz
Çiftler bence biraz zıtlaşmalı da ilişki daha eğlenceli oluyor bazen. 🤣
Benden 2 tane olsun istemezdim en azından ben onunla anlaşamam
Bazen ben kendime dayanamıyorum benim gibi birini görürsem kaçarak uzaklaşmam gerek
Bence asıl böyle biriyle ilişki yürütülür
Evet evet o söz var da sanki benzerlik daha çok çeker ya
Biraz zor olurdu..
hayır ya biraz çatışalım olmaz öyle.
Zor olur o , benım aynım sıkıcı
Hayır bir uyum ve tamamlama olmalı.
Kendimden bir tane daha ya katlanamazdım
Sanmam bence de iki cambaz bir ipte oynamaz😂
Yorucu olurdu ama yürütürdüm ben
Asla yürütemem no no olmaz 😅
müthiş olurdu çünkü ben mükemmelim:)
Bal gibi olur baaaaal
yürütebilirdim
Yürütürdüm şu an olduğu gibi
Tüm olmasın ya 😅
Evet
Yürütebilirdim bence
Yürütemezdim
Kesinlikle yürürdü.
Yurutemezdim
Hayır sıkılırım
Hayır
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?