Kısa cevaplar veriyor, sohbeti uzatmıyor.
Hakkımda hiç bir şeyi merak edip sormuyor.
Sürekli uzakta yaşadığınızı dile getiriyorsa.
Ve iç sesiniz sizi acaba mı? demeye başlıyorsa.
Bu durumda sohbeti devam ettirmeye çalışmak saçma mı olur?
Kısa cevaplar veriyor, sohbeti uzatmıyor.
Hakkımda hiç bir şeyi merak edip sormuyor.
Sürekli uzakta yaşadığınızı dile getiriyorsa.
Ve iç sesiniz sizi acaba mı? demeye başlıyorsa.
Bu durumda sohbeti devam ettirmeye çalışmak saçma mı olur?
Ben öyle bir şeyi anlamam çünkü zaten tipsizim boyum kısa diye beni kimse sevmez kime çıkma teklif etsem sen kimsin be hoduk aynadan haberin yok mu el aynası vereyim kullan gottumun ikizi der reddeder beni kendine mi layık gördün diyip hayata küser
Gayet yakışıklı bir kardeşimizsin, kendin hakkında böyle şeyler söyleme. Kalbin yeter ayrıca
Cevap
0Cevap
Sanal üzerinden başladıysanız senden hemen hoşlanmaz ve bence hoşlanmadıysa arada bir acaba hoşlanır mıyım diye yazıyordur sen de çok üsteleme vakit kaybı
Neye acaba? diyorsun anlamadim. Kiz gayet net sana karsi aslinda
Bazen konuşmak istiyor gibi bazen de zorla konuşuyor gibi. Ben diyorum ki kendi kendime hoşlanmıyor işte daha cevap verme. Bir kaç gün sonra hikayeden vs. yazıyor bir şey
Ne yaziyor mesela
İnsanın karnına bir yumruk iniyordur elbet..
sorun ne diye düşünürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?