Üç kişi arasında kaldım ( sevgili değilim çok iyi tanidigim evlenme adayları sadece) ?

Evlenicem de sizce hangisiyle evleneyim
İyi bölüm okudum bende o yüzden okuyan biri istiyordum da ne bilim kafam karıştı. O kadar güzel değilim. Duygusal olarak birni isterdim ama oda istemedi beni. Açıkçası artık evlenmek istiyorum sevgi değer ve saygı önemli bence
Bu ucude karekter olarak iyi ben sadce kararsiz kaldım kimi kabul edeyim sizce nasıl bir karar almalıyım.

1. Çok iyi anlastigim tatlı ve iyi biri bölümü de iyi ama biraz fakir zorluk yasariz. Ailemizde uyuşmuyor bide Türkiye'nin bir ucunda
2. Çok eğlenceli kafa dengi tek çocuk zengin parayı asla laf etmez hep kadınına harcar şehir olarak iki üç saat uzaklıkta. Ailelerimiz uyuşuyor. Tip olarak orta. Sözümü dinler. Ama okumamış
3. Aynı şehirdeyiz yengemle akraba uzaktan. Durumu iyi yakisiklida. Ama takıntılı biri bide unuversite terk
Üç kişi arasında kaldım ( sevgili değilim çok iyi tanidigim evlenme adayları sadece) ?
Cevapla