Hayatımda bir eksiklik var, bu karşı cins mi başka bir sey mi tam bilmiyorum. Zaten pek ilişki geçmişi olan biri de değilim. Hayatımda karşı cins olarak bakabileceğim 3 kişi var. Biri eski erkek arkadaşım anlaşamadığımız için ayrıldık ama görüşmeye devam ediyoruz. Diğeri bir arkadaş aracılığıyla tanıştığım biri. Bana ilgisi çok net, sessiz sakin biri ama bakıyorum da sosyal medyadasinda çok kiz var, reelde ve sanalda farklı mi anlayamadım. 3 kez falan ancak görüştük
. Bir diğeriyle işe forumdan tanıştım ve başka ilde beni sürekli arar sorar ama asla flört edermiş gibi bir tavrı yok.
Şimdi bakıyorum eski erkek arkadaşımı seviyorum zaman geçirmek sohbet etmek güzel ki insan olarak hep sevdiğim biriydi ama ilişki anlamında anlaşamadığımız noktalar var. Şu ortam arkadaş sonucu konuştuğum kişiye karşı bir sey hissetmiyorum. Şu forumdan tanıştığım kişiye karşıysa az çok ilgimin olduğunu ama karşı taraftan bu anlamda bir sey gelmediği için geri çekildiğimi hissediyorum. Kafam karışık?
. Bir diğeriyle işe forumdan tanıştım ve başka ilde beni sürekli arar sorar ama asla flört edermiş gibi bir tavrı yok.
Şimdi bakıyorum eski erkek arkadaşımı seviyorum zaman geçirmek sohbet etmek güzel ki insan olarak hep sevdiğim biriydi ama ilişki anlamında anlaşamadığımız noktalar var. Şu ortam arkadaş sonucu konuştuğum kişiye karşı bir sey hissetmiyorum. Şu forumdan tanıştığım kişiye karşıysa az çok ilgimin olduğunu ama karşı taraftan bu anlamda bir sey gelmediği için geri çekildiğimi hissediyorum. Kafam karışık?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer