1 olur 2 olur kardeşim her hafta ben acı çekmek zorunda mıyım? haftada 1-2
5-6 yıllık da sevgilim olduğundan dolayı o kadar çok sordu ki hatırlamıyorum
1 olur 2 olur kardeşim her hafta ben acı çekmek zorunda mıyım? haftada 1-2
5-6 yıllık da sevgilim olduğundan dolayı o kadar çok sordu ki hatırlamıyorum
Sanırım kıskançlık duygusu yok veya seni gerçekten sevmiyor artık. Sevgilin 5-6 yıldır mı böyle yoksa yeni yeni mi bu tür şeylere atmaya başladı? Açıkçası ilginç geldi bu durum bana bir kızın, erkek arkadaşına böyle şeyler atması rahatlıkla hiç normal karşılanacak bir durum değil, erkekten beklersin belki ama bir kız böyle şeyler yapmaz.
2. yıldan sonra başladı heralde
Cevap
2Cevap
Sorma artik sıkıldım demelisin. Muhtemelen güzelliğini kıskandığı kızları gösteriyor. Bizim eski bi arkadaşta öyleydi.
Ayrılmak istiyor galiba kavga çıkartmak için ortam arıyor
İlk yıllardan berri yapıyor 5 yıldır mı ayrılmak istiyor :D ?
O zaman psikolojisi bozuk ben olsam kıskanırim niye elalemin kızlarını atıp atıp sorayım normal mi bu sen başka erkekleri ona atsan yorumlatsın bu normal mi
Neden radikal yorumlar yapıyosun hakkında 2 kelime bilip onuda yanlış yorumlarken?
Niye zoruna gidiyor normal değil bu durum. Tamam sen ona başka erkeklerin fotografını atsan yakısıklı mı ben mi o mu desen bu normal yani oyle mi
Küçük detaylar her şeyi açıklar bir şey bilmeme gerek yok bu yaptığı normal değil bir sebebi var hayatta her şeyin bir sebebi var sadce siz göremıyorsunuz
Doğru sizin sadakat yemininiz yok ama yaptığınız ne etik ne ahlaki
Nasıl yani bihter?
Yaptığın diyorum yaptırımı yok ama adamlığa sığmaz diyorum ahlaki değil diyorum
Ne yapmışım?
Aranıza 3. arıyor olabilir.
5-6 yıllık sende güzel de dostum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?