Sevgiliniz var, ama dm den birisi size yazdı. Yazana geri dönüş yapar mıydınız?

Yazdı derken herhangi bir konu hakkında yazmaktan bahsediyorum. Ve yazan karşı cinsle birkaç gün falan mesajlaştınız falan diyelim ama sevgiliniz de var. Yazmaya devam eder miydiniz o kişiye? Resmen yaşadım başıma geldi...🥺

Sevgiliniz var, ama dm den birisi size yazdı. Yazana geri dönüş yapar mıydınız?
Cevapla