Bana o kadar yakın geliyor ki, herşeyi. sesi, görünüşü, hele o bakışı, bana konuşma tarzı, işi, yaşantısı, hikayesi, karakteri herşeyiyle tam istediğim gibi ama şuanda olmam imkansiz, ayrıldım dönmeyeceğim.
Tek sıkıntım aylardır unutamıyorum.
Bana o kadar yakın geliyor ki, herşeyi. sesi, görünüşü, hele o bakışı, bana konuşma tarzı, işi, yaşantısı, hikayesi, karakteri herşeyiyle tam istediğim gibi ama şuanda olmam imkansiz, ayrıldım dönmeyeceğim.
Tek sıkıntım aylardır unutamıyorum.
Unutmazsın
Cevap
2Cevap
Bu kadar uyum varken niye ayrılık oldu özel değilse söyleyebilir misin
Eşiyle barıştı doğal olarak ikinci ve arkaplanda o aradikca görüşeceği biri olamam
Ben de bı sure sonra beni yeterince de sevmedigini düşündüm, önemli olan benim sevgim gitmiyor çok sinir bozucu ama oyle
Bir kere soğudum ve daha da hatırıma gelmedi o şahıs... Gerçekten soğursam seve seve unutur bırakırım.
neden imkansiz evlendimi?
kb ama kendine karsi haksizlik ediyorsun. adami ovmussun durmussun ama karakteri dedigin gibi iyi biri olsa evlinolup ayrilmadan seninle konusmazdi. hadi konusti sana sevdigini soylerken esiyle baristigini soylemezdi. eminim esiyle hic ayrilmamistir. esiyle gule oynaya yasarken sana da meaaide oldugunu falan demistir. simdide baristim ayagi yapiyor. herseyj yanyana koyarsan benjm dogru soyledigimi zaten farkeseceksin
Yok, ayrılma asamasindaydi karısı hamileymis, bu kişimlar yalan değil, onun başka akrabası ile tanıştım doğrulandı ondan habersiz biliyorum doğru olduğunu. barismak durumunda kaldı, zaten bir erkek aynı anda birden fazla kadını sevebilir diyordu. karakterinin kötü yanları olabilir ama beni kandirmadi
nerden biliyon o asamada oldugunu allah askina? o asaMadaysa karisiyla niye iliskiye girdide hamile birakti?
anlamadigin birsey var oda ben senin tarafindayim. senin karsinda degil. ben seni destekliyorum. sen Şu an objektif bakamiyirsun. sen obu savunuyorsun savunma. adam seni kandrmis bu acik ve net ortada. elin adami icin kendini uzme. senden rica ederim.
O gün mü hamile kalıyor, zaten o görev sebebi bambaşka bi sehirdeydi, kadın 3-4 aylık hamileymiş biz tanıştığımızda 3 ay önce evden gitti demişti zaten
kadin 8 ay ince gittiyse nasil 3 4 aylik hamilr oluyor? yapma bunu kendine. sende inanmiyorsun. yalam oldugu okadar belliki gormek istemiyorsun
3 ay önce demişim ( nerden çıktı. bak adam eşinden ayrılıp düzenini bozmak istemedi çünkü hicbi erkek konforunu bozmak istemez karısını sevmese anlasamasa bile. benim sevdiğim. kisk zaten eşiyle aynı şehirde değildi, mesleğine gereği hep disardaydi, sadece yılda bir süre
Önemi yok, biz bu itirafla ayrıldık barıştık kaç kez. en son ben bitirdim o beni hep bı. kosede tutacaktı. ama benim yine de ruh eşim diyebileceğim biri, hangimiz kusursuz ki
sen yalanlar uzerine kurulmus ve catr catr catrdamis bir temel uzerine kurulmus iliskiyi kurtarma derdindesin. teshis belli bu bina curuk. cozum belli yikilip baskasi yapilmali. inadin sonu ilk depremde yerle bir olmus bir binadir... ne diyim ben seni bir dost olarak uyariyorum. binada senin canda senin
Anlamıyorsun, o bitti biten bitti. derdim onunla bir iliskiye devam etmek. olsa ben bitirmezdim değil mi.
Ben duygusal biriyim. hem zor seviyorum hem de birini seversem hayatıma sadece onu alıyorum.
Her türlü olumsuzluğa rağmen en başta da dediğim gibi hissediyorum. o benim ruh eşim gibi, ya onu bir ömür unutamaz da yalnız kalırsam diye endişe ediyorum, bilmem anladınız mi
bende diyorumki karaktersizin onde gideni bi m. lin ardindan geriye bakip "ah tuh kacirdik" demek yerine oldu bi hata deyip onune bak diyorum. gecmisini savunma gecmisinden ders al. yoksa karsina biri cikicak sana cidden deger vericek ama sen o salah ile bunu kiyasliycaksin. ruh esi ruh okkjzu diye birsey yoktur. bu sadece populer bur laf gercekte oyle bir sey yoktur. sen bir birey olarak cok farkli dunyada bir insansin. sen uyumlu karakterli biriysen her turlu uyum saglarsin. bilmem anlatabildimmi.
His olarak bende bıraktığı tesir çok kuvvetli, ben sana burada asla anlatamam. gecmiyor bu hissiyat aylardır böyleyim
iste bu hissiyati falan yapan sensin. yok okkuzydu yok esiydi diyorsun. her ne bk idiyse oldu bitti gitti. yol ver sal gitsin. olan oldu. sen kalana bakicaksin
Hayırlısı
yazarmsn bna
Çok saygsiz insansın. Birde engel atmışsın. Senin gibi saygsizlara her türlü muamele mubah. Adam zevkini almış mala vurup gitmiş iyi olmuş hakeden bir tipsin.
Kimseyi engellemedim
Sonuçta haketmissin. Sana çakmış geçmiş gitmiş 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar