Yenı tanıştığınız bir erkek sizi arkadaş olarak görüyorsa ancak siz böyle görmüyorsanız nasıl ifade ederdiniz?

iş yerinde yaklaşık bir ay önce bir arkadaş geldi. İş yerinde hafif muhabbetimiz vardı sonra işten ayrılınca ara sıra hala konuşuyoruz o iş yerinden biriyle olmaz düşüncesinde ve şuanki davranışları arkadaşça benim düşüncem zaten yeterince arkadaşım var ve onu arkadaşım olarakta görmüyorum ama bunu ona nasıl yansıtacağımı bilmiyorum

Yenı tanıştığınız bir erkek sizi arkadaş olarak görüyorsa ancak siz böyle görmüyorsanız nasıl ifade ederdiniz?
Cevapla