Eşler birbirlerine küstükleri zaman yataklarını sizce ayırmalı mı? Eşiniz ile bu durumda olsanız ne olursa olsun aynı yatakta yatmak ister misin?

Eşler birbirlerine küstükleri zaman yataklarını sizce ayırmalı mı? Eşiniz ile bu durumda olsanız ne olursa olsun aynı yatakta yatmak ister misin?

Ayırmamali çünkü devamı geliyor araya soğukluk giriyor ilişki zedeleniyor. Trip yerine üzgün olunan konu söylenmeli kadın veya erkek tarafından. Halledilmeye bakılmalı.
Bir de küçük şeyler için tartışma çıktığı zaman yatakları ayırmak hiç mantıklı değil. Kavgadan çok yatakları ayırmak bile daha büyük sorun.
24 yıllık evliyim çok büyük kavgalar ettiğimizde oldu fakat kavganın ardından hemen barıştık hiç küs kalmadık. Ayrıca yatak ayırmak diye bir şey söz konusu dahi olmadı. Birimiz salonda uyusa dahi ne olursa olsun yatakta buluruz kendimizi buna izin vermiyoruz.
Biz küs kalamıyoruz...
Ne mutlu sizin gibi çiftlere :) bu tür sorunların üstesinden her zaman olgun davranarak gelmişsiniz bu günlere, Allah mutluluğunuzu daim etsin. :)
Amin
Hayır evlilikte küslük olmaz tamam kirgınlıklar olur ama her kavga da yatak ayırıp kapıyı vurup gideni sabaha boşarım ne diye evlendik madem. Tabiki ciddi şeyler olur aldatma vs o zaman zaten bosanırsin o ayrı ama basit seyler için küsülmez. Ilımlı olmak lazım
Öyle olmalı yoksa en ufak tartışmada bu tür şeylerin yaşanması gerçekten de evlilikleri kötü yöne doğru götürür. :)
Evet işte kiminle evlendiğin önemli millet düsunmeden evleniyor erken yaşta hiç mi kafalari çalısmıyor bunlarin anlamıyorum tanımadan etmeden kisikleri daha oturmadan
Aynen öyle hala çoğu genç evliliği çocuk oyuncağı sanıyor
Hayır yatak ayırmak iyi bir alışkanlık veya yöntem değildir
Teşekkür ederim EİG için
Cevap
6Cevap
Ne derler bilirsiniz yatağa küstük girmez kfkfk
Kesinlikle, özellikle ciddi sorunlar yok ise böyle davranışlar sadece ilişkiyi zedeler.
Nedenine bağlı olmakla birlikte küsken aynı yatakta uyumak oldukça zor lakin, yatakları ayırmak çok yanlış. Aradaki bağı zayıflatır.
Kesinlikle bence de :)
Ben koltukta uyuyorum ama eşim izin vermiyor. Uyandığîmda kendiml ya yatakta ya da eşimin kucağında buluyorum.
Güzel bir şey bence ne olursa olsun, ne yaşamış olursanız olun eşin sana sahip çıkıyor :)
Çok sinirlendiysem aynı odada kalmam sağlıklı olan da bu zaten öfken geçene kadar ortam değiştirmek o kişiyi görmemek.
Ufak, tefek her tartışmada yatakları ayırmak, başka oda da kalmak bence çok saçma geliyor
Ufak tefek şeylerden bahsetmiyorum o an çok sinirlenmişsindir ve doğru olan budur, sabah sakinleşip konuşulacaksa bir gece ayrı yatmaktan hiç bir şey olmaz.
Bence ayrilmamali ama durum cok ciddi olursa bir şey diyemeyecegim
Tabi ki ciddi durumlar olduğu zaman muhakkak ama ufak, tefek şeyler de bile ayıranlar vardır eminim buna hiç gerek yok.
Hayır tabi ki evliliği bitirecek büyük bir adım olur
Aynen böyle olgun davranmak gerekiyor, ne olursa olsun yan yana olmak lazım. :)
Çok çok ciddi sorunlar sadakatsizlik, aldatma olmadığı sürece ayrı yayılmasını ben doğru bulmuyorum ya.. Zaten saydığım sebepler varsa iş boşanmaya gider.
Seninle kavga eden maldir
Ben de öyle düşünüyorum. Ufak, tefek şeyleri büyütüp bu tür şeyler yapmak yanlış bence de :)
Hayır, araya mesafe girdikçe sorunlar büyür ve içinden çıkılmaz bir hal alır.
yatakları ayırmaya gerek yok en fazla döner g*tünü yatarsın
Yok ya bazen gerekiyor ama uzatmaninda anlami yok. Bazen insan oyle kiriliyorki lazim oluyor.
Bence küs olsa bile yataklar ayrılmamalı
En büyük hata o zaten.
Bence nee olursa olsun o yatak ayrılmamalı
Ayirmamak gerek. ayirinca sogukluk girer iyice
Kavgada etse gece koynunda uyurum
Bazen yalniz kalip kafa dinlemek gerek
Hayır gerekmez
Ben ayırırım
Hayır
Yatağa ayrı girilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?