Doğum günü kutlayan eski sevgili ne olur bi okur musunuz canlar?

Biz 1sene önce ayrıldık ben ayrıldım sonra birkac gun dusunup kendi hatamı da gordum ve tekrar yazdım bu seferde o kararımızın arkadasında duralım sen beni cok uzdun dedi ve telefonumu bile acmadı. Ondan sonra dogum gunumu kutladı ama ben onunkini kutlamadım. aradan 1 sene gecti simdi o yine benimkini kutladı ama gecen seferki gibi degildi bu sefer muhabbetli kutladı nasılsın iyi misin nasıl gidiyor sen bunu severdin soyle boyle diye cok uzun da konusmadık ama sanki hissiyat olarak bir ilgili geldi bana onun dısında hala takiplesiyoruz o son fotograflarımın hepsini begenmis. karakter olarak cok iyi cok duzgun biri ondan eminim ama gecen sene o gorusmek istemedi katiyyen simdi neden boyle yazdı sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
bu cocugun burcukoç
Doğum günü kutlayan eski sevgili ne olur bi okur musunuz canlar?
Cevapla