Biz 1sene önce ayrıldık ben ayrıldım sonra birkac gun dusunup kendi hatamı da gordum ve tekrar yazdım bu seferde o kararımızın arkadasında duralım sen beni cok uzdun dedi ve telefonumu bile acmadı. Ondan sonra dogum gunumu kutladı ama ben onunkini kutlamadım. aradan 1 sene gecti simdi o yine benimkini kutladı ama gecen seferki gibi degildi bu sefer muhabbetli kutladı nasılsın iyi misin nasıl gidiyor sen bunu severdin soyle boyle diye cok uzun da konusmadık ama sanki hissiyat olarak bir ilgili geldi bana onun dısında hala takiplesiyoruz o son fotograflarımın hepsini begenmis. karakter olarak cok iyi cok duzgun biri ondan eminim ama gecen sene o gorusmek istemedi katiyyen simdi neden boyle yazdı sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
bu cocugun burcukoç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer