Selammmmsss 🎈
evet, bugünki problem aynen şu ☝️😅
Erkekler kadınların elini neden öper ki?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Selammmmsss 🎈
evet, bugünki problem aynen şu ☝️😅
Erkekler kadınların elini neden öper ki?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

benimde elimi öperse sorun olmaz ama öpmezse büyük sıkıntı
hem neden veriyor elini tanımadığı adama çok saçma kırarım o eli demiyorum ama bende gider bir başkasının elini öpersem ne hisseder bir düşünsün isterim
"Erkekler çoğu zaman sevgilerini ifade ederken sözcüklerin yerine, beden dilini kullanırlar. El ele tutuşmak ise sevgi söz konusu olduğunda yapılacakların en başında gelir." Çünkü elleriniz kilitlendiğinde, vücut otomatik olarak oksitoksin, yani halk arasında bilinen adıyla 'aşk hormonu' salgılar.
Aa aa :D
O yüzden dikkat ediceksiniz hanımlar, beyler 😉
Evet kesinlikle 😃
Ellerim kıymetlidir. Her öpmek isteyen erkeğe el uzatmam. Aman sıkıcı bi de. Düşündüm de, ııh öptürmem banane 😃
Yardiceğimin içi serin olabilir. Pandemi çağındayız hem 😅
sjsjsh canım corona aşısı ol da gel 😂
Kuduz aşısı da olsun elimi öpmek isteyecek erkeksiler tatlım 🤣🤣🤣🤣
Ondanda olsun, yürü beee 😃😃
Erkek olsam bu olayın nezaket sebepli olması bile beni dellendirir.
O eli ve dudakları senin tabirinle ( çıt çıt) 😂😂
hahaha unutmamış :D ne tatlı, çıt çıt
Teşekkürler 🌸
Ricalar ☺️
Cevap
44Cevap
Benim açımdan sorun yok eşimin elini öpebilir 🤣🤣🤣
Eşin peki? 😃
Benim eşim odun yapmaz öyle şeyler 🤣
djsjsh o zaman tamam 😅
Herhangi bir kadın sevgilimin elini öper bende başka yerini öperim o bakar ben zaten sahibim😂
Taaam sahip der sana sevgili kişisi jajdhaja
Evet jxjxjxjxj 😅🤨😂
Ben görmedim öyle öpen 😅 hadi diyelim yaptı orada uyarırım rahatsız olduğumu söylerim
Var var 😃
Evet rahatsız olurum
Sadece tokalaşabilir
Biri benim elimi öpse esim cildirir. Kiskanc degilmis gibi davranir ama asiri kiskanc. Adam benden yasca kucuklerin benimle sakalasmasina samimiyetine gicik oluyor. Bide ben izin vermeden benim elimi opemez bir erkek nezaket kurallarina aykiri bu tokaslamada da aynidir kadin elini uzatmadan erkek kadina el veremez kural tanimayan insanlarida guzel bozarim herkes haddini bilsin.
shsjsh enişte çıldırmasın 😅
Öpemez adamın dişleriyle tavla oynarım , hayatımdaki insan zaten beni tanıyorsa böyle bir şeye müsade etmez hadi etti büyük sıkıntı yaşarız yani çok saygılı entel kültürlü görgülüyüm centilmenim ayaklarına yatıyorsa gitsin eşinin sevgilisinin elini öpsün pehesevenk... 🥂
Öyle bi durum olmasın rahatsız olurum tabi ki. He 9 -10 yaşında çocuktur sorun değil. Zaten kadın elini uzatmazsa tokalaşma bile olmaz. Diyelim ki uzattı 2 tür vardır avuç içi yere bakıyorsa bu kadın elinin öpülmesini istiyodur bi mesaj vardır altında, eğer eli yere dik konumdaysa sadece tokalaşma amaçlıdır.
Bayram değil seyran değil bu enişten hiç değil niye senin elini öptü olur Türkiye’de 😄
sjsjs doğru 😃
Hapşıran adama ‘iyi yaşa’ dedim diye kavga etmişliğimiz var 😅 halbuki normal bir şey değil mi bu 😄
hahehwsh welcome to turkeeey :D normal orada normal
İngiliz asilzadesi değiliz ki yanımızdaki eşimizin elini öpüp 'Bugün çok şıksınız Matmazel' desinler :D
Bizim yapımız belli ahahha :D Tokalaşma filan olabilir ama o kadar da abartmamak lazım.
Olsun bi zahmet ama olay çıkarmasın bıdığım. Ben olurum ne münasebet yani
Bıdığım mı hahsha 😃
Bıdığım tabi 😚😚😚
Elini öpüp başına koysa olur. 😃 Şaka bir yana tokalaşsın sadece.
Niye öpüyor erkekler kadınların elini sence :D
Fazlasıyla rahatsız olurum. Ama hayatımdaki kadının en başta o eli uzatmaması lazım yani. Yakın akraba vs değilse tokalaşmaya bile gerek yok temassızda selamlaşılabilir😅
Ben izin veririm erkeğe özgürlügü saglamış gibi gösterir kızmamakla eger bir boklar karıstırma gibi veya hoşlantı sezersem karsı cinse popon tekme güvenmedıgım adamla yıllarca bırak yatagı yemek sofrasıını bide çocugunu paylasıyolar sureklı görmek vb cok kötü çok
ben öyle bişi yapmadım .
ha yaşım var tabiki elimi öpecekler saygıdan diyorsan anlarım tabi.
el öpenlerimiz çok olur inşaallah.
Hayır öpemez kıskanç bir eşim var.. O anki sinirle olacakları düşünmek bile istemiyorum.. Bende öptürmem benim olanı orada bende kıza büyük sıkıntı çıkarabilirim..
Kıskanç erkek her şeyi kıskanır, rahatsız olur. Kıskanmayan domuzlar da dışarda soyunsan yine rahatsız olmaz gvtlar 🤣
Elimi tokalaşmak için bile uzatmam kalmış ki öpmesine izin vereyim. Rahat olabilir benimki olacak şahıs, kimse artık 😂
Ben zaten elimi uzatmam ama diyelimki oldu eşim cok kıskanc olay cıkarır. Eşimde kimsenin eşine el vermez
Elini niye tutuyor ki benim sevgilimin diye düşünürüm ilk. Ne münasebet! Kaldı ki bir de öpecek... Artık sevgilim olmaz.
Lütfen biz medeni insanların böyle bir şey olduğu zaman tabi ki olgun bir biçimde yaklaşıp kendisini dövüyoruz
Herhangi bir kadının benim erkeğimin yanağından öptüğünü düşünürsem eğer o kadının orada yaşama şansı olmazdi
Basına koyacaksa sıkıntı yok. Sadece öpecekse o dudakları o erkek kişisisin farklı yerine monte ederim. Konusurken bile oradan konuşur.
Nezaket kuralidir. Bir hanimefendi elini uzatmadan beyefendiler ellerini uzatmazlar.
Ne amacla optugune bagli.. clupta bi kizin elini opmustum haklisin eyvallah diyerekten..
Kan akar. Mesrebim müsaade etmez bu genişliğe...
Öpen kişinin sevgilime karşı olan hal, hareket ve mimiklerine bağlı.
Olurum temas sevmiyorum benim kadınıma benden başkası dokunamaZ
Tam tersi bir kadın eşimin elini öpse.
Bir şey yapma
ELİNİ KIRARIM.
Nezaketen öperse olmam tabi tanıdığım birisiyse ama onun dışında olurum. Gereksiz samimiyet <3
El opme olmzz zaten o opturmez benim elimde kimseye opturmez kiskanclik tavan
Bu çok salon erkeği hareketi pek bizim tarzımız olan bir durum değil
Ben bunu hoş görmüyorum ya ne o öyle mıçmıç. Ne bana yapılsın ne hayatımdaki insan yapsın.
o kişinin ağzını yamulturum bir daha annesinin elini bile öpemez
Herhalde beyzbol sopasını yüzünde kırarım.
The walking dead glenn gibi 🥹
Babaannenin elini öp önce güzel kardeşim derim. 😠
Aaa s-mod sen bilmelisin küfür zımbırtısını hajdaj
Sonuçta şey yani nezaket :D “hanımefendi parlıyorsunuz” falan diyormuş bir de hajsj
Ettin aha 1 saat oldu olmadı 😅
Neydi; elimize, Belimize, dilimize dikkat edelim hsjsah
Mesaj yerine ulaşmıştır herhalde 😃
Fazlasiyla rahatsiz olurum.
Oldu olacak şlap şlap diye parmaklarinin arasina da dilini soksun.
El ne kardeşim. silah olsa vururum dayının ekonomi öpüyorsun annemi elini biri öyle öpse adam sağlam bir yer bırakmam
El ne kardeşim. silah olsa vururum dayının elinimi öpüyorsun annemi elini biri öyle öpse adam sağlam bir yer bırakmam
Elimi öper alnına koyar elini harçlık içim açarsa güzel olur😂
Lan benim kadinima erkek sinek bile yaklaşamaz elin adami mi öpecek oyarim
Mümkünse öpmesin kimse kimsenin elini.
Asla imkanı yok, can yakarım
*yanağından öpim hayırdır lan!
Ağzını kırarım onun
Sahiplenirim opturmem
Benim hosum giderdi acikcasi
Olay çıkartırdım :D
olurum ve müsade etmem
Tabiki bu da sorumu 😒
biyerden başlamak lazım
Olurum gitsin anasının elini öpsün 😀
Kafasını başka yerinde bulur öyle yaparsa.
Tavrına ve yaşına bağlı.
Ayrılıyor muyuz canim bye
Got yemez kafanı yorma sen çok da film izleme
Varsa cesareti olan buyursun 😁
Saygıdan jsjsjjs
Tabii ki :D
Gercekten saygıdan imiş bi videoda izlemistim
Kırarım o eli
Kimin hajs
Uzatanın mı öpenin mi hajdah
He yani yanlışlık olmasında 😃
Sonra noldu :D
Aferin 👏 hsjdsh
Aaa yooo haketmişsin 👏😅
Rahatsız olurum. El öpmek nedir yahu
Hayırdır temas bile ettirmem türkiyede yaşıyoruz.
benim sevgilim rahatsız olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?