İş yüzünden gerginliğini benden çıkaran sevgiliye nasıl davranmalıyım arkadaşlar?

Erkek arkadaşımın daha önce kafeleri vardı iki ay önce satıldı. O zamanlar her şey çok güzeldi. Bana vakit ayırıyordu işine gidip geliyordu. Şimdi A101de çalışmaya başladı. Bir ay önce falan. Çok değişti. Sürekli işinden çok sıkıldığını kendini berbat hissettiğini falan söyledi. Her fırsatta yanında olacağımı söylüyordum. Destekliyordum onu. Ama şöyle de oldu iş yüzündeki gerginliği benden çıkarmaya başladı. Sürekli ayrılmak istediğini söyledi. Bir an önce Almanya’ya gitmek için çabalıyor. Ben bu süreçte onu hiç bırakmadım şu an bile çabalıyorum. Madem öyle dedim iki günde bir arıyorum arada mesaj atıyorum. Onu anlamaya çalışıyorum. Ama çok garip arkadaşlar bazen çok aşırı modu yüksek olup ilgilenirken bazen de görmezden geliyor. Sonuç itibariyle benim de duygularım var sinirleniyorum onu anlıyorum ama görmezden gelmesi bazen çıldırtıyor. Hayır ara versek de hiç yazmıyor ama ben yazınca da güzelce konuşuyor. Lütfen yardım edin nasıl davranmalıyım? Sürekli alttan alan taraf olmaktan da yoruldum. Benim için çok kıymetli birisi. Fakat çok dengesizleşmeye başladı. Ama şöyle söyleyeyim hep böyle değil çok güzel konuştuğu zamanlar da oluyor.
İş yüzünden gerginliğini benden çıkaran sevgiliye nasıl davranmalıyım arkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar biraz da işsizlikten oluyor. Durmadan arayıp yazma olayı oluyor. Bir hafta sonra okullar açılıyor. Ayrıca KPSS’ye başlamam lazım. Daha iyi iletişim ve daha az (etkili) iletişim kuracağımıza eminim
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bu mesajlardan sonra eve geldi uyudu biraz. Napiyosun güzelim, arkadaşlarım çağırdı gitmedim seninle konuşmak istiyorum yazmış. Bakın benim bahsettiğim olay aslında tam da bu. Dengesizlik hakim. Ve ben nasıl davranacağımı kestiremiyorum. Darlama bu yüzden oluyor. Şu an sevgi dolu mesela aricak muhtemelen kapatmak istemicek. Sabah işe gidince yine aynı b*k. Ben artık buna işte yazmayayım en iyisi
İş yüzünden gerginliğini benden çıkaran sevgiliye nasıl davranmalıyım arkadaşlar?
Cevapla