Beni bu denli kandıran birine ben asla bir daha güvenemezdim. Bitirirdim. Peki siz?
Sevgiliniz uyuyacağım deyip gece klübüne gitse, ne tepki verirdiniz?

Beni bu denli kandıran birine ben asla bir daha güvenemezdim. Bitirirdim. Peki siz?
Sevgiliniz uyuyacağım deyip gece klübüne gitse, ne tepki verirdiniz?

Okay gidebilir sorun yok uyuyacam demesine gerek yok ben zaten izin veririm gidebilir normal bir şey ertesi gün de ben giderim güzelce hazırlanırım en açık kıyafetlerimi giyerim
Büyük ihtimalle neden diye sorgulardim
Misal benim hatam var mı
Onun hataları neler vb.
Diyeceksin senin neden hatan olsun
Bana teklif etmemiş
Benden gizleme ihtiyaci duymuş
Ya ilişkimizde yolunda gitmeyen bir şeyler var bitirmeye cesareti yok ya da baskıcı birisiyim ki benmle paylasamiyor vb sebebler olabilir
Cevap
12Cevap
Ayrılırdım
@mrgyc güzel bir soru.
Galiba böyle bir durumda ben de ilişkimi bitirirdim. Karşımdakine elimden geldiğince güven verdiysem böyle bir şeyi kabul edemezdim.
İyi geceler dilerim.
Eski sevgilim bana dedemlerdeyim deyip gitmişti sonra yakın arkadaşının clupte fotosunda kolu görünmüş üstelik her dakika bana yazıyordu o an
Hayatımdan tamamen silinir de yalan söylediğine şahit olmak, haberdar olmak da bir şans..
Tebrikler sınırsız gece kulübüne gitme hakkı kazandınız ama ben artık yokum. Hahah 🤭🤭⭐
“Eski” sevgilim. Ayrıca kapı orada hayatta başarılar güle güle derdim.
Aynı şeyi bir sonraki gece ben yaparım, sorun değil.😌
o zaman şu meselesi güven eksikliği ihanet işin içinde. her şey olabilir haklı sın
Niye gidiyor ki kimseye güvenemeyecekmiyiz.
Gece klûbü alışkanlığı olan biriyle sevgili olan bana kızarım, ona sözüm olmaz pek.
Tepkim böyle olur😁
Benim sevgilim gece kulübüne gitmez
Çünkü içki içen biriyle sevgili olmak istemem.
Ya siz sanırım herkesi çok dürüst sanıyorsunuz. Ülke böyle şeyler yapan insanlarla dolu
Gece kulübüne giden biriyle çıkmam ama bana uyuyacağım deyip başka bir yere gitse benim için EX olurr
eve kamera koycaksın o zaman anlarsın ne olup bittiğini
Eski sevgilim olurdu.
Eski sevgilim olur.
Noktayı o an koyarım tahamülüm yok yalana dolana
Hoşça kal bile demezdim
Ayrılmak en mantıklısı
Sonrasında cehennemin dibine de gidebilir
Hemen geliyorum deyip başkasıyla yatarım
biter
Artık sevgilim olamazdi
Gurur duyarım
Öyle bir dünya olamaz
Bye bye deriz
Sabah ayrilirdim ☺️☺️
Gece kulübüne giden kızla birlikte olmam zaten
Tepki vermem. Geri döndüğünde beni bulamaz bile
ne tepkisi be direkt ayrılırdım.
Ayrılırdım abi ne yapıcam başka
Çok kızardım
Bende yanina giderim
tekmeyi yer anam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?