Sosyal medya çağında yaşamak neden bu kadar acı verici?

21 yaşımdayım bakıldığında z kuşağı denilen kuşaktanım. fakat bu içinde bulunduğumuz sosyal medya çağında yaşamak psikolojimi çok kötü etkiliyor. doğru düzgün instagram kullanamıyorum. herkes çok güzel çok güzel ilişkileri var. sonra diyorum ki bunca güzel insan varken kim beni ne için sevecek sen daha kendini başkasıyla kıyaslıyorsun. kendimi çok yalnız ve hiçbir zaman yeterli olamayacakmış gibi hissediyorum. bu durumdan kurtuluş yok mu. ?

Sosyal medya çağında yaşamak neden bu kadar acı verici?
Cevapla