Ondan Hoşalandığımı söylediğim kız 'Bazı şeyleri kafamda bitirmem lazım, kafam çok karışık biraz zaman' dedi. Ne yapmalıyım?

Bir kızı seviyorum ona bunu bir gün izah ettim kendisnin de farkında olduğunu söyledi. ona gerçekten değer verdiğimi sevdiğimi çok iyi biliyor. Bazen Güzel sohbet edebiliyoruz ama durup dururken konu yine Bazı şeyler çok erken bitti (bir ilişkisi yeni bitmiş yani yakın zamanda) Seninle konuşursam seni kullanmış olurum bazı şeyleri kafamda bitirmem lazım diyor. Bende karalarına Saygım sonsuz dedim. Sizce bu süreçte ne yapmalıyım. Sık boğaz etmiyorum Konuşmasam biraz mesafeli kalsam diyorum hadi kendimi unutturursam diyorum. konuşmaya güldürmeye çalışsam sık boğaz mı ederim zaman istiyor zaman derken benden uzak dur biraz mı demek istiyor? Ne yapmalıyım?

Ondan Hoşalandığımı söylediğim kız 'Bazı şeyleri kafamda bitirmem lazım, kafam çok karışık biraz zaman' dedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla