Bi tartışma çıkıyo yemin ederim ağzına geleni söylüyo ve hiç kırılırmıyım düşünmüyo. Benimde ağzım var istesem birsürü laf ederim haklı olarak. Ama ona değer veriyorum ve kaybetmek istemiyorum. Sonra ben bi fikrimi söylediğimde yaa türkler çok toxic diyo laf sokuyo. Dayanamıyorum artık
Sanki zorla sevgili oldu benimle.
Sanki zorla sevgili oldu benimle.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
onlar kadar rus yalakası var mıdır acaba senden ordan muhabbete gir
Kesinlikle katılıyorum. Ermenilerle savaştıklarında o çok sevdikleri ruslarmı vardı yanlarında acaba
azeriler sovyetlerin altında yaşadı çocuklarına rusça ders verdiler türk dediğine göre kendini türk görmüyordur ayrıl bence zaten ne konuştukları ne yaptıkları anlaşılmıyor
Vallahi ya.. saçma sapan şeyler söylüyor. Geçende bana azerice öğren dedi. Ona ayıracağım vakti gider başka gerekli bir dil öğrenirim. Kendisi fazla toxic. Ayrılıcam bu gidişle
Kendi Türk değilmiymiş sorsana böylesinden hayır gelmez
ne bekliyon ayrılmak için hakaret duymaya aşıksınız heralde aşıksan hak sana başka adam kalmamış gibi
sen bu kadar lafı kendine yedirip bide üstüne ırkçılığa uğramaya nası dayanıyosun ayrıca sevgilinin kendiside türk hem cahil hem kendini bilmez tam dayaklık
Azerilerde türk sayılıyo ama işine geldiği zamanda ayrım yapıyo işte. Bi konu açıldı bi azeri mafyasının ismini söyledi bende tanımıyorum dedim. Nasıl tanımazsın diyip demediğini bırakmadı. Dayısımıymış neymiş. Azerbaycanın hepsi, türklerin hepsi tanıyomuş güya. Dedim olabilir 10 milyonluk nüfusla herkes herkesin akrabası zaten.
Siz 80 milyonsunuzda noluyo falan dedi.
İçimden en azından savaş çıktığında kendimizi koruyabiliriz demek geçti ama neyse dedim bu konu uzar
arkadaşım bu çocuk ülkesi dayısı artık kim varsa seni kullanıp üzerinden ego masturbasyonu yapıyo bence sen bu çocuğu bırak ilişkide susa susa tepene çıkarmışsın ayrıca anlattığın kadarıyla akrabalarıda tekin tipler değil boş ver
Ayrılmak için neden çokta iyi bir neden bulup direkt ayrılıcam. Seviyorum bi yandanda ama bu ilişki çok toxic oldu artık
bir sürü iyi neden var aslında ama sen bilirsin en azından laflarının altında kalma o sana bir geliyosa sen ona beş git
Kavga etmeyi seven birisi değilim. Küçüklükten kalma travma kalmış, annemle babam çok kavga ederdi bende hep ağlardım. Şimdi hala en ufak kavgada kendimi savunamıyorum elim ayağım boşalıyor. O da daha çok üstüme gidince savunmasızsın diyo bana. Bi laf söylesemde toxic oluyorum işte böyle🙃 neyse ilgilendiğiniz için çok teşekkür ediyorum çok naziksinizzz
ırkçılık yapana ırkçılığın kralını yap
canım onlar
Kimsede canım değil. Saygılı olmayı öğrensinler önce
Hiç samimi değiller bence saygısızlar cidden
Onun dikerim belasını ama kendi türk değil mi
Azerilerde türk sayılıyo ama işine geldiği zamanda ayrım yapıyo işte. Bi konu açıldı bi azeri mafyasının ismini söyledi bende tanımıyorum dedim. Nasıl tanımazsın diyip demediğini bırakmadı. Dayısımıymış neymiş. Azerbaycanın hepsi, türklerin hepsi tanıyomuş güya. Dedim olabilir 10 milyonluk nüfusla herkes herkesin akrabası zaten.
Siz 80 milyonsunuzda noluyo falan dedi.
İçimden en azından savaş çıktığında kendimizi koruyabiliriz demek geçti ama neyse dedim bu konu uzar
doğru diyor