Sevgilisi olan bir erkeğin başka bir kadına "Ama bir şey yapmıyoruz ne varki" deme lüksü var mı?

Üni yıllarından tanıyorum normal sohbet ediyoruz arada böyle kur yapıyor bana ben bazen kıyafetlerimi soruyorum nasıl olmuş diye. En son bir fotoğraf attı sporcu kendisi. Sırtında dövmesi var herkes göremez göstermiyorum gibi birsey yazdı hatta. Bende eminim instagrama falan koymuyorsun dedim. Aç bak istersen dedi. Açtım baktım profilinde bir tarih yazıyor. Sordum kız arkadaşın mı var senin yani ben böyle fotoğraf atıyorum soruyorum hoş olmaz dedim. Arkadaşız ne var diyor. Ya arkadaşız da ben bir kadının benim sevgilime sorsun istemem bunlar nasıl olmuş bilmem ne diye bana yapılmasını istemediğim şeyi başkasına yapmam dedim sildim numarasını. Birsey yapmıyoruz ki diyor 😀 engelledim haksız mıyım ama ya

Güncellemeler
+1 yıl
Karaktersiz birisi işte demekki
Sevgilisi olan bir erkeğin başka bir kadına "Ama bir şey yapmıyoruz ne varki" deme lüksü var mı?
Cevapla