Biriyle flört ediyoruz, adam benim 14 senelik tanidigim biri. Detaya gore yorum yapar misiniz?

3 ay sonra bulusacagima soz verdim. Cunku bana cok deger verdigine ikna etti. Daha once 10 senelik bir beraberligi vardi bu yaz bitirdi. O kadinla beraberken sosyal medyasina hic kimseyi eklemedi, veya aksamlari whatsapp kapaniyordu. Bu yaz, benimle bulusmak istedi ama ben istemedim. Simdi gece 1 lere kadar whatsappta, veya sosyal medyasina abuksubuk pek cok kadini ekliyor. Bu beni rahatsiz ediyor saygisizlik gibi geliyor. Whatsapptan bir mesaj atiyorum online gorunuyor ama hemen bakmiyor. Cok israr etmese bulusmayi kabul etmezdim 3 ay sonra olsa bile. Ben haksizmiyim sizce. Abartiyormuyum. Simdi birsey soylesem, iliskimiz yok henuz

Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar 14 senelik tanidigim dedigim kisi. tam bir şrfz cikti. şoklardayim, insatgramini temizlemis derken, benim icin temizlemis sanarken adam ayriligi kadina geri donmus. ustelik bu sabah donmus, kadin baristiklarini paylasmis. Bu adam ayni saatlerde bulusabilmek icin bana dil dokuyordu
Biriyle flört ediyoruz, adam benim 14 senelik tanidigim biri. Detaya gore yorum yapar misiniz?
Cevapla