Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar 14 senelik tanidigim dedigim kisi. tam bir şrfz cikti. şoklardayim, insatgramini temizlemis derken, benim icin temizlemis sanarken adam ayriligi kadina geri donmus. ustelik bu sabah donmus, kadin baristiklarini paylasmis. Bu adam ayni saatlerde bulusabilmek icin bana dil dokuyordu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ablam adamı satın mı aldın aw daha fol yok yumurta yol kendini öyle geri cekersen fazla naz asık usandırır bak karıları eklemeye baslamıs
canım bugun daha soz verdim. 3 ay sonra bulusalim dedim. Bu benim icin inanki zor, cunku flort islerine kapimi kapamistim, o da biliyor. Cok dil doktu. Benle gorusmek istedigini soyledi. Ben de kabul ettim en sonunda. Ama simdi baktim temizlemis sosyal medyasini. En azindan tanimadiklarini silmis. Baya abarti p*rno yildizi gibi tipleri takip ediyordu pes yani.. Tamam suanda iliskimiz yok ve daha bugun sozlestik bulusmak icin ama en azindan bana saygidan temizlemesi gerekmezmiydi diye dusunuyorum
Sen rahatsız olduğunu söyledikten sona mı sildi
bugun israr etti bulusmamiz icin , ona sans vermemi istedi. Ben de ilk defa tamam dedim ama 3 ay sonraya gun verdim. Bu gece uyumadan omce baktim hepsi ekliydi hala. Yani p*rno yildizi gibi kadinlar diyebilirim. Bu soruyu sordum, sonra baktim yeniden silmis. Demekki ben uyurken sildi. Ben herhangi birsey soylemedim, sil veya silme diye. Cunku iliskimiz yok henuz sadece bulusmak icin sozlestik v online flort ediyoruz suanda, yillardir yuzyuze tanidigim biri ama suanda baska sehirde
sence rahatsiz oldugumu soyleme hakkim var mi? sadece flort ve bulusmayi kabul etrigim icin. Bilemiyorum sevgilim bile degil, kararsiz kaldim
Evet flört aşamasındaysanız ve ileride daha ciddi adımlar atma düşüncesindeyseniz ben bu tür şeylerden hoşlanmam demelisin ki ileride daha büyük sorunlar çıkmasın ona göre davransın
canım inanmiyorum ne kadar salagim.. simdi baktim eski 10 senelik iliskisi yeniden baristik diye facebookundan duyurmus.. ben de benim icin kaldirdi sandim. Ne safim. Tabiki 10 senelik iliski ben de ayrilmalarini istemem ama okadar dil dokuo bulusmaya calistigi sabahinda bunu yapmasi ayio oldu
Aaaa tam şerefsizmş ondan hayır gelmez bırakın unutun onu. Zaten büyük ihtimalle de sizinle onu kıskandırmak veya bir süre unutmak için buluşup kendince takılacaktı üzüldüm ama bırakın boşverin böylelerini
canım benim kiskandirilacak bi fotom ve sosyal medya profilim yoktuki.. yani inanki şoktayim suanda. Bana krsim ayrildim dedi, neler soyledi. kac defa barisim dedim. canım adam. bu sabah kadinla barismis ve benimle plan yapiyor ayni anda, bulusma plani. Kadin sosyal medyasindan duyurdugu zamanlar bu bana bulusalim diye mesajlar yaziyordu.. dangalak..
kesin ayrildigini soylemisti.. pes ya prs
İğrenç herif geberir umarım oc
gece mesaj attim. Biraz da yaninda kadin varsa bilsin istedim serefsizligini. Beni aradi mesaj atti, onunla bitti, bana neden guvenmiyorsun diyor hala serefsiz. Kadin dun paylasmis ailem diye, bu da kalp koymus. ona ragmen inkar ediyor
mesaj atma diyorum hala ariyor, ac goruntulu gostereyim kimse yok evde, yapma bunu bize falan yaziyir
İnanmayın güvenmeyin amacı sizinle birlikte cinselliğini gidermek sonra size yol verecek sakın lafına kanıp kendinizi teslim etmeyin derim siz daha iyi bilirsiniz tabi ama ben yine de söylemek istedim. Hem onu hem sizi parmağında oynatıyor ve kim bilir bilmediğiniz daha kimleri..
benim kac yillik tanidigim kisi. hic boyle degildi. gercektne saskinim. Inanirmiyim... bu yaptigindan sonra bu kadar surelik arkadasligimizi cope atti. Inanamiyorum taniyamamisim demekki. Cinsellik icin yaklasacak biri degik inanki. Ikimizde yurtdisinďa yasiyoruz, burada herkes cinsellige acik. ama belki merakini gidermek amacli yaklasmis olabilir haklisiniz
Kim bilir kaçıncı yedeğisin
ya aynen oyleymisim... serefsizmis.. ayrildigi iliskisiyle yeniden barismis ve baa ayni anda dil dokuyor bulusalim diye.. serefsizin alasiymis. Ama gordugume sevindim
Yeni öğrendin sanırım doğru mu
Güncellemeyi okudum tahminim doğru çıktı
gece mesaj attim, bana hala bitti, onunla alakam yok, niye boyle bir sey paylasti şaşirdim diyor. Beraberliklerini paylastilar derken kadin ailem diye oaylasmis, o da kalo koymus. Kimseyle beraber degilim goruntulu ara dedi saatlerce aradi sabaha kadar acmadim. bu kadar olmaz ya...
iyi yaptın utanmaz herifi
gun icerisinde hic aramadi. o da yaptigi yuzsuzlukten utandi heralde. Sosyal medyamdan birkac hafta sonra cikaririm. Cezasini bulmus zaten srfsiz
Birkaç hafta beklemeni gerektirecek bir durum var sanırım
hayir.. sosyal medyadam hemen cikarirsam, cocukca duygusal tepki vermis olurum. Ben ayrildigim vrya olmadigi zaman 2 veya 3 ay bekletiyorum sodyal medyamda, sonra ortalik sakinlesince sessizce cikariyorum.
Anladım