Ya normalde gamsiz bir insanim. Ama bu sefer fena yerden vuruldum cok seviyordum ama karaktersiniz onunde gideniydi ayrildim ben de. Şu an benimle tanismak isteyen baya kisi var ama ben hala onu unutamadigim icin kimseye yuz vermiyorum bu arada ayrilali 2-3 ay oluyor. Nasil asarim bunu
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Başkasıyla yerini doldurmak unutmak anlamına gelmiyor zamana bırak
Baskasiyla yerini doldurmak istemiyorum. Bu karsimdaki kisiye de haksizlik olur. Ama demem o ki biz ayrildik onun umrunda degil kari kizla birlikte gununu gun ediyor ben uzulup beni mutlu etmek isteyen insanlari onun yuzunden kabul edemiyorum.
Bak Saba bir tavsiye verecem ok
Okay bekliyorum
Hep mutluluk resimleri at istagram a mutlu olduğunu görsün, seni stskliyor zaten Merka etme
Beni stalkladigini dusunmuyorum cunku pesinde kostugu baya kari kiz var daha bugun 10 kisiyi ekledi hatta birisinin butun fotolarini begenmis beni umursadigini sanmiyorum
Kesin stskliyor sen gör diye sana nispet yaptığına adım gibi eminim, artı cinsellik geçtimi aranızda
Ya yakinlasma falan oldu da (1 kere) ileri seyler olmadi belki de tek derdi cinsellikti cunku onunla cinsellik yasamayacagimi gosterdigimde benden tamamen uzaklasmaya baslamisti daha cok yalan soyluyordu
Beni umursadigini dusunmuyorum oyle olsa yazardi aradan 2 ay gecti tik yok sadece bir kere aradi onda da aramadan engellemistim. Ama wp instagram engeli yoktu bunu bildigi halde yazmadi takmiyor yani beni
Evet bu bahane olmuş cinsellik şart değil, yüzeysel de yaşanabilir, ama sevse yanında olurdu unutmak en güzeli
Birsey daha sormak istiyorum da baya gec oldu kusura bakma yordum seni yarin sorarim artik
Ya cok yalanciydi zaten surekli ihanet ediyordu bana. Ve beni canım yerine koyuyordu hep oysa ben sevdigim icin susuyordum
2 gun once instadan bir fake hesap bana yazdi seni seven biri olarak soruyorum hayatinda biri varsa soyle ben de senden vazgeciyim canim cok yaniyor boyle ikilemdeyim gibisinden seyler dedi ben de kim oldugunu soyle falan dedim o da sadece seni seven biriyim ama hayatinda baska biri yoksa ona gore davranicam sen beni taniyorsun dedi seni seviyor muyum? Diye sordum ondan emin degilim ama ben seni cok seviyorum dedi neyse en son kim oldugunu soyle dedim tamam dedi sonra hemen o hesabi dondurdu. Ben o oldugunu dusunuyorum da. Ama eger oysa neden hala kari kiz pesinde neden hareketlerine dikkat etmiyor o olabilir mi diye soracaktim
O evet sma sana nispet yaptığına eminim
Peki tesekkurler 🦋 karsilik olarak ben ne yapmaliyim
Ona onsuz mutlu olduğunu göster, hayatınds biri olmadığını kafanı dinlemek istediğini söyle tekrar yazarsa, aşka kapalı değilim ama denenmiş bir şeyi tekrarlamak istendiğini söyle, kaldıki sana saygısı olsa zaten o durumlars girmezdi kız eklemek vs
Haklisin tesekkurler 🦋 ya eninde sonunda yazacak eminim
Aynen kesin yazacak
Ya son bisey sorucam cok kusura bakma 😂 mesela Şu an kendisi instada bende ekli degil benim hesabim da gizli az once cok guzel bir fotomu hikayede paylastim ama o gormuyor gormesi icin hesabimi acayim mi yoksa kalsin mi mutlu oldugunu falan goster dedin ya o yuzden soruyorum. Bir de kendisi kislari takibe alinca ve foto paylasinca benim inadima hesabini aciyor ben goreyim diye simdi ben yapsam benim icin yapti diyip ego kasmaz mi
Ac hesabıni ama sana yazarsa cevap yazma, yanı mutlu olduğunu görsün sen ona yazmayınca istediği kadar ego kassin
Peki cooook tesekkurler 🦋
Rica ederim sunucu yaz bana 😊
Baska birisiyle cikiyor sanirim kizi da buldum bu u fark ettikten sonra dikkatini cekecek bisey yapmak istemedim yapmadim da.
Yanı en güzeli boş ver kalbi başkasın da Olanla işin olmaz senin sen dürüst birine benziyorsun
Zaten hep durustlugumden ve iyi niyetimden kaybediyorum.
boş ver o karakterini ortaya koymuş daha iyisini bulursun
Şu an benimle konusmak isteyen daha iyileri var zaten ve biliyor musun cok guzel bir kizim spor yapiyorum zaten fizigim cok iyi yuzum de guzel kendime bakmayi seviyorum sadece distan degil iliskimiz boyunca ona hic yalan soylemedim hep cok sevdim tek bir hatam bile olmadi Ama bunu hak etmedim. Bir de buldugu kizin guzel bir yani yok hani tamam Allah yaratmis ama hem baya iti yari kilolu bisey ( asla yargilamiyorum) hem de bir suru erkek takipcisi var merak ediyorum neden beni degil de onu secti. O kadar kisi beni isterken bana neden ihanet etti yalan soyledi. Belki de o kendi karakterine yakisan birini bulmustur benim icin dogru biri degildir ama ustumde bu kirginlik varken baskasiyla konusamam
2 aydir uzuntuden yemek yiyemiyorum uyuyamiyorum bir seye odaklanamiyorum tek istedigim saatlerce aglamak. Hic mi beni ne kadar uzdugunun farkina varmadi hic mi dusunmedi
Düşünseydi bunları yapmaz yanında olurdu zamanla her şey düzelecek soğuyacaksin
Umarim Tesekkur ederim bu arada beni dinledigin icin sana dua edicem.
Her zaman yazabilirsiniz bana
Kısa süre sonra aşarsın hatta buna mı takılmışım diyorsun merak etme, ama ilişki yapmamanı bi süre öneririm, yoksa çok yanılırsın
Ya 2-3 ay oluyor hala aklimdan cikmiyor kendisi kari kizla gununu gun ediyor ben burada onun icin uzuluyorum. Bu histen hemen kurtulmak istiyorum. Hayir zaten Şu an kimseyle cikmak gibi bir dusuncem yok
ilk sevgilin mi o
ilk sevgilim degil ama ilk asik oldugum kisi
Ona karsi hislerim cok yogundu yani
Hep kötülerin kazandığının kanıtı.
Sorma ya iliski boyunca bana yapmadigi kotuluk kalmadi. Ki benim ona hic yanlisim olmadi tek sucum sevmek ve her seye ragmen affetmekti ama Şu an dusunuyorum karsimda benden cok nefret eden biri olsun o bile bana bunlari yapmazdi.
Sana değer veren birisiyle ol. Sevmeyenle uğraşılmaz.
Aşmaya çalışmayarak
Nasil yani? Onu unutma mi diyorsun
Unutmak istemesen bile unutucaksın zaten
Keske hemen unutabilsem
Buna şartlama kendini
Haklisin ama bu his benim canimi cok acitiyor
Seninle daha uzun konuşmak lazım böyle ayak üzeri halledilecek konu değil