AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
hayır kesinlikle yanlış sevdiğini söyleme başkasıda sever kuralını unutmamak lazım... ya da hava atıyordur kendince bak ben bu kızı düzelttim diye
Düzelttim derken
düzeltmek sence ne? belli değilmi
O erkek ya sevgilisiyle olan ilişkisini ciddiye almıyordur. Ciddi düşünmüyordur. Ya da o kişi namus bilincinden yoksundur.
Bugün işe gitti selam söyle demiştim bir konuda bizi kurtardı akadaşları teşekkür ettim iletti adımı biliyorlar resmimi ilk tanıştıgımızfa gormışler 7 ayımızdayız şu an
Herkese duyurmak istemesi bencede yanlış olur. Yakın arkadaşları biliyorsa seni önemsiyor ilişkinizin devamına inanıyor demektir.
Herkes derken ailesi biliyor karşılar bana beni savunuyor iş arkadaşları biliyor resmimi felan göstermiş diğer arkadaşları ismen biliyor
Bu iyi birşey tabii ama ailesinin sana karşı olması ilişkinizi muhakkak bir noktada yıpratır dikkatli olmalısın tercih yapmaya asla zorlama hatta mümkünse bu konuyu hiç açma derim ben..
İyi de biz 7 aydır birlikteyiz ve ilişkimizi evlilige kadar goturucez beni çok seviyor bende onu seviyorum ailesi karşı ama o bir yetişkin onlara muhtaç degil ailesinin dediğine bakarsak beni kabul etmiyorlar onlar içinde sevdiğimden vazgeçemem
Sana vazgeç demiyorum ki. Dikkatli ol diyorum açıkçası ben sevdiğim insan yüzünden ailemden vazgeçmem
Ben geçerim çunku benim geleceğim söz konusu onlarda mutlu olmamı isterler ilerde onlar yaşamayacak benimle
Helal süper devam
Sagol teşekkür ederim
bununla herhangi bir şey anlaşılmaz ne niyetle gösterdiğine bağlı
Bence ters bir durum yok seni tanıtmak istemesi normal ama ego tatminine gitmemeli
ne söylediğine göre değişir öyle özel mevzuları açan erkeğe ben erkek demiyorum.
Anlatmayinca da niye anlatmiyosun sakladigin bsy mi var dersiniz..
Eger anlattigi yatak maceralariniz ise seni bsy yerine koymuyodur..
Yatak macerası derken pezoluk yapmıyordur
O zaman cumleyi revize ediyorum.
Seni bsy yerine koymuyosa yatak maceralarini da anlatir. Bu sana gore pezoluktur, arkadaslarina gore capkinlik, kendine gore seni goturmedir.
Erkekler acımaszı olabiliyorlar
Kusura bakma ama ayni fikirde degilim.
Bir kiz evlilik disi iliskide hak etmeyen bir erkege kendini sunma cesaretini, iffetsizligini ve rahatligini gosterebiliyorsa sadece erkege acimasiz demek haksizlik olur..
Burada en buyuk acimasizlik sizin kendinize yaptiginizdir.
Evlenicez biz
Sokaklar evlenicez biz diyen kizlarla dolup tasti.
Ben anlatmam heler resim hiç göstermem sanırım çok kıskancim
Yok normal bence
Sen memnunsan sıkıntı yok
Hic sevmedigim bir konuşma tarzi bu anlatanlari anlamiyorum zaten bende
Ben ne yapmaya çalıştığını anlamadım bugün aradım iş arkadaşları ugraşıp duruyor onunla
Ugrasiyorlar derken senin dedikodun mu donuyor yoksa
Hayır çalışırken oturuyorlarmış benimle konuşmak için çekildiginde işe başlıyalım diyorlarmış arkadan bagırıyorlar vuruyorlar bazen
Enistemize klasik light ayagi yapıyorlar bence :-)
O ne dmeek
bir ortam da kiz arkadaş aradimi yanlarindan ayrılinca bazi ben sert tasfirin erkegiyim havasina girip kiz arkadadiyla konuşan kişiye kaf sokma yarisina girerler ve sonrada sen ne light adamsin falan fisman demeye başlarlar ;-D
ben anlatmam resminide sürekli göstermem benim o yahu başkasına ne
Bir kere göstermiş oda ilk tanıştığımız zaman
Sıradan arkadaşlara anlatılmaz dostlarına anlatmalı herkese anlatırsa ilerde yengesi olur
Ben olucam demekki
Yengeleri
:):)
Yanlis tabi ama samimi oldugu guvendigi arkadasina anlatmasi normal
Evet 2 senedir çalışıyor
Sevgilin saf bir insanda olabilir
Kurnaz saflık yok
:)) rahatsiz oluyosan bu durumda sevgilinle bu durumu konus yapcak bisey yok
Konuşucam bugün neden gosterdin diye sorucsm
Hadi bakalim kolay gelsin :)
Ben anlatmam kıskanırım
O beni kuzenimden bile kıskanıyor bende anlamadım
Ailesi 2 senedir çalıştığı arkadaşları 2 tane
Hayır Ben Olsam göstermem İsmini Değil görseler Deşerim :)
Vay be
o nedenle hayatta hiç bir zaman kız arkadaşın olmuyor kanki?
Aynen Öyle Dostum Olursa Süper Olur evden Çıkarmam :D
Oha :) Ac gozluluk bu olsa gerek:)
Yuhhhhhhhhhhhhhhh :D
Yakalandık İyimi sus kızz :D
Gec bile kaldim:))
Mucx Prenses :)
erkeğin fikrine göre değişir. nasıl desem sana niyetine bağlı yani
Niyetini anlamam için ne yapmam lazım
üstüne git. gerekirse çeşitli yollarla onu dene..
Nasıl yapabilirim bun
şimdi nasıl desem bilemem ki.. mesela ufak ufak iş at bak cinsellik düşünüyorsa emin ol ban bir erkek olarak samimi söylüyorum seni kullanıyordur.
Cinsellik duşunup düşünmediğini nasıl anlarım
konuyu o taraflara saptır mesela.. birde sana şunu söyleyebilirim.. eğer seviyorsa sahip olduğunu bildirmek amacıylada göstermiş olabilir. yani bu kız benim namusumdur kimse göz dikemez gibisinden..
Evet oda olabilir
Sence ne yapmalı, bu dediklerini mi yoksa tam tersini mi yapmalı?
Bilmiyorum o yüzden sordum
Hangisi hoşuna gider senin yani, buna verecek muhakkak bir cevabın olmalı...
Dofeu bir şekilde tanıtması iyi olur eşi olucam sonuçta
Tanıtmak mecburiyeti mi var?
Resmini bilemem ama derdini paylaşması cok özel degilse kızla sorunlarını anlatması gayet dogal.
Sorun degil sadece ismimi soylemil bunu ilk tanıştığımız zaman yapmış beni seviyor ilgileniyor hoşuma gidiyor demiş
Nasıl anlattığı önemli olan. Benim arkadaşlarımda biliyor ama ciddi olduğumu ve sevdiğimi ama öyle fotoğraf ve anlatma konusu olmaz.
Bilemedim bende
Biz kızlar nasıl anlatıyorsak yakın arkadaş çevremize bir erkekte aynı şekilde gösterip anlatabilir ben bunda anormal bir şey göremedim normal bir şey yani
Anlatmasa daha iyi. Hadi anlatiyor tamam da resim gostermek ne alaka.
anlatması ayrı bişey dalga geçerek anlatması ayrı bişey
Senle gurur duyuyo demekki çok güzel bişey anlatması ama özelinizi anlatıyosa gaaaççç
Ismini söylerim beraber bir fotomuzu gösteririm o kadar. Arkadaşlar la Muhabbetini yaparız ama belalti muhabbete giren olursa belini kopartırım
Amcagluna gösterdim dedi ne dedi dedim benimle o muhabbete kimse giremez dedi
Çevresine göstermesi normal değil mi sence De
Normal bazıları öyle demiyor
ne niyetle gösterdiği önemli
senin arkadas karaktersiz ciddi düşünmesi bile böyle bir şey yapması çok ayıp
Bencede
Soylemesi bise degil ama resmini niye gosteriyosun sevgilini baskalarinada begendirmek mi istoyorsun?
yanlıs bırsey aslında kızların adı buyuzden cıkıyor zaten
Bencede
dusunse bız sevgılıyız benım yuztane samımı arkadasım var hepsınede anlatıcam senı senı gorduklerınde ne dıcekler aaa su bızım arifin manitası deyilmı nolcak arada hıc bısey yokken adın cıkıcak
bide ayrılsak bıle benı suclamıcaklar neden arkadaslarım onlarda kendı samımı arkadaslarına anlatıcaklar adın deyısık deyısık cıkıcak kotulıcekler senı ornek verdım ha yanlıs anlama dıkkat etmek lazım
Beni göremezler farklı şehirlerdeyiz pezoluk yapar sadece
olsun genede senı tanıtıcak ama bosver hayatını yasamaya bak
yakisikliysa gostermem
Zenginse gostermem
Cirkinse hic gosteremem
Parasizsa sorun yok
Niye sevgilin insan degil mi ki soylemesin anlatmasin.
Aslında anlatmalı. Ama özelini değil tabi. Kız arkadaşını herkese anlatmalı ki herkes ayağını denk alsın :))
eğer öyleyse aşık değildir ki hevestir onun ki... birine göstermeyi anca hava atmak için ister :)
7. ayımızdayız ilk tanıştıgımızda ordaydı 7. aya girdik daha yeni orda çalışmaya başladı
nerde çalışmaya başladı ben tam anlamadm :))
İnşaat işi ilk zamanlar ordaydı iş arkadaşları aynı hep ekip halinde sonra ordan ayrıldı seramik işine girdi asıl mesleği sradan baya zaman geçti şimdi çalıştığı yer ilk zamankiyle aynı
iyi de nabıyım çalıştığı yeri :D.. ben sana yorumum söyledim. o geerçekten sevmiyor bence :))
siz kızlar dda yaıyosunuz bunu fikir aylasımı yaıyo... klavyemde p harfi basmıyor idare edin
Hiç anlamadım
dertleşmek içinse anlatılır bunda bişey yok :) sen başka bir şekilde anlatmaktan bahsettin sanırım
senin onun kadını olduğunu onlara göstermek istiyor veya hava atıyor
Demek ki sevmiyor , yarın bir gün arkdaşına da sktirir seni çok gördük örneklerini.
Yok ayrı şehirlerdeyiz biz
Yanlış. Bugününü anlatan yarınını (gerdeği) da anlatır.
Ben ondan bunu çaktırmadan nasıl öğrenebilirim ne konuştuklarını
...
https://i.hizliresim.com/gLravQ.jpg
Ne gariplik var bunda? İnsan arkadaşına sevdiği insanı anlatamaz mı? :D
Yahu ne var bunda bu?
Gösterebilir.
Bilmiyorum söylemesi erkeklerin bakış açısına göre doğru mu karar veremedim
Erkek adam seven adam kiskanir yakismazzz
Kıskanıyor erkek ismi alsam agzıma kızıyor
Ozaman bahsetmesi ya da resim gostermesi bu benim kizim yanasmayin anlaminda oluyor
Güzelmiş o zaman
İyi bişey demekki önemsiyor
resmini niye gösteriyor, ne gerek var?
kıskanmıyor demekki çocuk çok geniş,
Dar kot yasak face instagram yasan 6 dan sonra dışarı çıkmak yasak erkek arkadaş yasak 12, den sonra uyumamamk yasak
erkeklere güvenme ;)
bnde anlatmam kıskanırm
Kskanması ayrı kuzenimden kıskanıyor dsr giymek yasak 6. dan sonra dışarı çıkamam face yasak
yakın arkadası varsa kardeşi gibi gördügü ona anlatması normal
2 senedir çalıştığı iş arkadaşları
gayet normal bir şey :D
Teşekkür ederim
cevabı biraz açmamı ister misin?
Evet isterim
Kiz arkadaslarina anlatsa nasil olur?
Kız arkadaş bize ters o zaman oda benim erkek arkadaşımın olmasına izin verecek
Ya anlatmasi dogru degil tabikide. Mahremin o senin herkesin bilmesine gerek veya luzum yok. Anlatiyolar ama.
Bende senin gibi düşünüyorum ben resmini kızlara gostermem kıskanırım mesela
Bende gostermem ya ne o oyle. Ben gostersem bile ne mantikla gosterecm. Arkadasimin iyi mal demesinimi? O yuzden gostermem.
Haklısın aslında ben bunu ona sorayım
Ama şey dedim amcaogulları asker yaşıtında yeni gittiler ne dediler beni görünce dedim benimle o muhabbete kimse giremez dedi
Ya ben kabul etmem dogru deil. Ben evlenecegim insan bana ozel baskasi gormesede bilmesede olur.
Ama şuda var hani yakın arkadaşları evlendikten sonra beni görmeyecek mi ben eşimin arkadaşlarının hepsini tek tek bilmek isterim gezdiği kişilerin kişiliklerini pgrenmek isterim
Yarın yataktada paylaşır seni
3 senedir çalıştığı iş arkadaşlarına göstermiş resmimi amcaogullarına kardeşlerine göstermiş annesine ablasına göstermiş diğer arkadaşları ismen biliyorlar
Anne kardeş neysede
Diğerleri anlamsız
Annesi ile bak bu ne harika bir kız sen ne düşünüyorsun diye gösyerdiyse eyvallah
Ama iş ortamı sıkıntılı
Bir gün sor bakalım
Kendimi iki erkekle birden sevişirken hayal kurdum de
Tepkisi ne olacak
Agzımı burnumu kırar kesin ben erkek ismi söyleyince bile çok kızıyor kuzenimden kıskanıyor amcaoğluna gösterdim dedi ne dedi dedim benimle kimse o muhabbeti yapamaz dedi
Kıskanan adam saklar göstermez kadınını
Amca oğlunun sana göz koymayacağı ne malum
Amcaoğlu goz koysa bile gozunu çıkarır dinlemez bundan eminim
Sevgilim hiç bunu yapmadığı için bişey diyemiycem
Yanlış öyle şey mi olur -.-
cinsel aktivitelerini anlatmıyorsa problem yok.
Bilemeyeceğim konuşmam lazım o arkadaşlarıyla
Değil tabiki seven herkesten kıskanır
Kskanması ayrı kuzenimden kıskanıyor dsr giymek yasak 6. dan sonra dışarı çıkamam face yasak
Mm sıkı kurallar :) ama insana göre değişir kıskançlık şiddeti
Olmadık şeyi kıskanıyor olması gerekenleri kıskanmıyor anlamıyorum onu
ters insan desene
onlar sormadan göstermemesi gerek bence
Onlar sormuş
Reklama gerek yok özelimi kimseye açmam
Bencede öyle olmalı bugün konuşucam onunla
anlatması güzel birşey değil. düğünde görürler :)
Bencede katılıyorum
Ne anlattığına da bağlı.
İlk tanıştığımızda göstermiş benimle ilgileniyor değer veriyor seviyor hoşuna gidiyor demiş bu kadar söyledi bana
2 türlü ihtimal var ;
1. Sen hoş bir kızsın, hava atmak için.
2. Pek içine sinmedi, fikrini almak için.
7 aydır birlikteyiz
ha bu 7 aydan sonra yapılmış bir hareket? o zaman erkek arkadaşının karakter bozukluğu var.
Hayır bak ilk tanıştığımız zaman göstermiş şimdi 7. ayımızdayız bana sonradan soyledi
ben olsam şimdi niye böyle bişey söyledi diye merak ederdim.
Sorucam biradan
kavga çıkartmış olmayımda :D
Sahipleniyor seni güzel :)
Sahipleniyor dogru
Tam gaz devam :)
Mutluluklar
Teşekkür ederim
Herkese yanlis yakin arkadaşlarına evet
Evet yakın 3 senedir çalıştığı iş arkadaşları
Normal o zaman
Ben kız arkadaşlarıma onun resmini gostermem kıskanırım mesela
Herkesin düşüncesi farklı tabiki (:
Bilemedim
Demekki şekil eda 10 numara :)
Ego Tatmini yapıyor kanımca...
Yapamam kudururum kıskançlıktan oda yaparsa oyarım
Yanlış bir durum yok
doğru değil ya sorsa kalkar kırarım kafasını
Vaaay çok kıskanç
olması gerekende o ne kimseye bakarım nede sorarım nede sormasına izin veririm, tatlı bir öküzcüğüm ben çok kıskancım :)
:))