Nişanlım mobilyaları internetten almak istiyor, diz olsanız bu durumu nasıl karşılardınız?

Mağazada takımlar pahalı oluyor diye ayrı ayrı alalım, internetten alalım dedi. Aslında iyi bir işi ve maaşı var. Bana karşıda hep çok cömert davranıyor. Ama bu ev konusunda hep kolaya kaçıyor, bundan öncede babası iş için İzmir'de kalıyormuş, bir yıl önce ev düzmüşler ama babası emekli olacakmış. O evdeki eşyaları bizim evimize taşımak istiyorum dedi. Biraz tartıştık bu konuda, bazı eşyaları kabul ettim bazısını beğenmedim. Şimdide beğenmediğim yatak odası takımını bu şekilde almak istediğini söyledi. Geçen günde bir kaç tane masa takımı atmış nasıl beğendin mi diye, bu ne diye sordum. Letgoda bir mağaza indirimli satıyor bunları dedi, sıfırlar ikinci el değil dedi. Benim ailemin maddi durumu iyi değil, nişanlım bize hep anlayışlı davranıyor, o yüzden bende ona karşı anlayışlı davranmak zorunda hissediyorum kendimi. Ama zaten koltuk takımım ikinci el olacak kabul ettim, bari geri kalan mobilyalarım güzel takım olsaydı. Çok şey mi istiyorum bilmiyorum. Aklım çok karışık

Güncellemeler
+1 yıl
İnternetten tam takım şeklinde değil. Trendyoldan parça parça almak istiyor. Ne kadar uyumlu almak istesek de hazır takımlar gibi uyumlu olmaz. Birbirine uydurmak için de illa düz birşeyler seçmem gerekecek. Süsü püsü olursa uyumu yakalayamayız
Nişanlım mobilyaları internetten almak istiyor, diz olsanız bu durumu nasıl karşılardınız?
Cevapla