Hak ettin filan demeyin arkadaşlar
boşuna zamanını almak istemedim
kimseyi hayatımda istemiyorum dedim ve çıktım hayatından şimdi ise hiç yüz vermiyor
sonuç olarak nasıl geri döndürebilirim
Hak ettin filan demeyin arkadaşlar
boşuna zamanını almak istemedim
kimseyi hayatımda istemiyorum dedim ve çıktım hayatından şimdi ise hiç yüz vermiyor
sonuç olarak nasıl geri döndürebilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Tamam istemiyormuşsun işte, daha ne yüz bekliyorsun ki?
Çocuğun duyguları varmış, açılmış.. Cocuğu itmeden bulunduğün durumu açıklayabilirdin.
Bence yaz açık açık.
Ya istemiyorum dedim
O da kapadı telefonu bi daha ne aradı ne mesaj attı
Zaten kapatırken bi küfür etmediği kaldı bana
Her şeyi söyledi sonuç olarak
Böyle yani
Hic ısrar etmedi mi?
O sana açılmadan ònce çok soğuk yaptın mı ona?
Biz zaten evlilik bile konuşmuştuk
Sevgili gibi konuşuyorduk telefonda hiç bir araya gelmedik o başka şehirde ben başka
Biz 3 ay baya birbirimizi sahiplenmeli kıskanmalı ilişki yaşadık
Gerçi ben çok umursamıyordum ama o beni çok kıskanıyordu
İşte 3 ayın sonunda istemediğimi söyledim o da saydırıp saydırıp kapadı telefonu
Sonrası hiç bi şekilde irtibata geçmedi
Baya kırılmış belliydi durumlarımı izlemedi ben izledim kendisini spora vermiş baya üzgün görünüyordu çalışma koşulları da iyi değildi zaten
İşte böyle anlayacağın
Uzak mesafe buluşmadan olmazz..
Ne bekliyordun hem istemeyip hem yuz vermesini bekliyorsun. Cocuk dogru olabi yapmis bence.
Tamam da net olsun bana da istemiyorsa yazsın o da
Bilmiyorum ama net değilse daha kotu bence. Sen de neden u dönusu oldu.
Değerini anladım
Çok kıskanıyorsu beni erkeklere hiç tahammülü yoktu
Anladım en azindan fazla gec olmadqn degerini anlamissin. Bu zamanda fazla deger vermeye gelmiyor cunku
Napmam lazım
Konusuyor mu senle Şu an
Çok az
Arayınca açmıyor
Mesaj atınca da soğuk ve kısa cevaplar veriyor
Araya nr kadar mesafe girmisti peki?
3 ay
Hm baya olmuş bu surecte senin hayatina baskalari girdi sanirim bir pismanlik icine girdigine gore
Yok girmedi
Ama o girdi sanıyor
Bende oyle tahmin ediyorum ya konustugu baska biri vardir ya da oyle bir dusuncesi vardir.
Yazmamalı mıyım
İsrar ettin mi?
Nasıl yani
Eskisi gibi olmak icin israrci oldun mu yani
Açık açık söylemedim ama bellinettim yavrumla
Seni seviyorum dedim sildim
Sonra da işte silsen de gördüm yazmış bende
Bil o zaman dedim
O da arkasınyok bu lafların çok duydum dedi
İnanci ve guveni kalmamis sana karsi o zaman , zamana birak yazma boş ver
Bende farkındayım inanmıyor bana ve güvenmiyor
İşte ben nasıl kazanabilirim onu tekrar
Zamana bırakamam çünkü iyi biri
Keske durumlar boyle olmadan once degerini bilseydin ben bu laflari cok duydum ama bazrn is isten gecmis oluyor. Umarim kaxanabilirsin ama kafasinda baska biri varsa ya da seni affetmiyecek kadar kirildiysa hic sansin yok.
Erkekler bu kadar katı olamaz bence yani onu seven çabalayan bi kız var karşısında hala daha neyin tribi ya
Ben olsam unutmuştum ya da istemiyorum derdim bu kadar basit yani
Sevmesem uğraşmam hiç ama yeşil gözlü fsıtık gibi çocuk ya
Kasları filan var
Sporcu ben şimdi nasıl bulacağım öyle birini
Madem oyle 3 ay once aklin nerdeydi. Sen boyle umutsuz konusursan zaten bulamazsin hayatimizdan kimler geldi gecti oyle dusunme
Haklısın da işte
Be güzel çabalıyordu benim için
Yapicak birsey yok belki Şu an baskasi icin cabaliyordur bilemeyiz hayat boyle iste fırsatlar çıkıyor ama biz onu göremiyoruz.
Ya yok kimse için çabalamıyor eminim
Zaten benim için çabalamasının nedeni beni saf ve temiz bulmasıydı
Yoksa sokağa çıksam bulurum anında kız diyordu yakışıklı çocuk
Ne desem bilemedim umarim sana geri doner ve eskisi gibi iyi olursunuz ins.
Amin saol
Hayatında başka biri vardır ya da arefesindedir
Yok dedi ve yalan söyleyen birisi değil