Kuzenimi seviyorum ve aramız çok bozuk ne yapabilirim?

biz hiç kardeş olarak büyütülmedik. çünkü kendisini yılda 2-3 kere görme fırsatım oluyodu. şehir dışındalar flan.

boş boş yorum yapacaklar yapmasın

kardeşim gibi de görmyorum zaten seviyorum çünkü.

5 aya yakındır küstük. biraz barıştık gibi oldu şimdi tüm bağlar koptu yine.

arada bir bana bakarken falan görüyorum ama hiç konuşmadım ne ben ne de o

aramızı düzeltmek için ne yapmalıyım

ilk ben konuşmayı başlatsam eğer bana karşı iyiyse devam ettirim eğer soğuksa bitiririm konuşmayı ama sürekli rüyalarımda görüyorum özledim yaa

napiyim?

Kuzenimi seviyorum ve aramız çok bozuk ne yapabilirim?
Cevapla