Eski sevgilimle tekrar deniyorduk ama sürekli geç cevap vermesi yüzünden bitirmek istedim sizce doğru bi karar mı?

Ben ona barışalım dedim oda sana karşı eskisi gibi hissetmiyorum dedi olursa zaman olur ya da olmaz dedi bende ucunda bi umut var diye kabul ettim deniyelim dedim arkadaş olarak başladık 2 haftadır konuşuyoduk ama sürekli geç cevap veriyordu çevrim içi oluyodu ama cevap vermiyodu bende önemsiz hissettiriyo beni üzüyo böyle yapma dedim tamam özür dilerim dedi ama devam etti sonra ben kız arkadaşlarım ama sevgilileri vardı onlarla dışarı çıktım bu bi trip attı kıskanması hoşuma gitti ama dün ben yine yazdım cevap vermedi sonra napıyon dedim bi kaç saat geçince iyi AVM deyim desi kimle dedim arkadaşım arkadaşımın sevgilisi ben dedi dedim o seni getiriyo arkadaşı olarak yarın bi gün o çocukla arkadaşını getirir dedim bide hayla aynısın geç cevap veriyorsun yazmıyosun bu beni üzüyo devam etmiyelim bitirelim dedim sizce haklı mıyım doğru bi karar mı

Eski sevgilimle tekrar deniyorduk ama sürekli geç cevap vermesi yüzünden bitirmek istedim sizce doğru bi karar mı?
Cevapla