Ben 26 yasindayim erkek arkadasim 19 yasinda cok mu garip?

yakinda 20 olacak erkek arkadasim ama 30 yasinda gibi gorunuyor cogu zaman onu benden buyuk saniyolar yas olarak ama sonuc olarak ben daha buyugum sizce 7 yas cok mu sorun... goruntu olarak ve kafa yapisi olarak sorunumuz yok ama insanlar bana p*do muamelesi yapiyor
Ben 26 yasindayim erkek arkadasim 19 yasinda cok mu garip?
Cevapla