Valla kim bana ne beddua etti , ömrüm boyunca iyi insan olmaya da çalıştım bilmiyorum ama yüzüm fiziğim gayet iyi part time mankenlik yaptığım dönemler bile oldu
Ama yok anacım bir tane sevgilim olmadı, nerde keko hanzo keleşli tip var onlar yaziyor
Valla kim bana ne beddua etti , ömrüm boyunca iyi insan olmaya da çalıştım bilmiyorum ama yüzüm fiziğim gayet iyi part time mankenlik yaptığım dönemler bile oldu
Ama yok anacım bir tane sevgilim olmadı, nerde keko hanzo keleşli tip var onlar yaziyor
Benim de hiç sevgilim olmadı ama ben erkeğim bir nebze normal sayılabilir ortamım yok vs çeşitli sebeplerden. Ama yani bir kadın günde yüz kişi bile yazabiliyor. Nasıl sevgilij olmaz ciddi bir gayret göstermen lazım olmaması için. Bir de güzelim diyorsun. Fake bu soru yaa sitenin saçma fake soruları işte ya
Cevap
10Cevap
Gayet normal, onlar öyle yapınca da sen tabi komple erkeklere kendini kapattığın içinde normallerinide ittin kendinden..
Ben 37 oldum tipim de yerinde ama anlayan kadın çıkmadı
Bende 33 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı hiç sevilmedim bile yalnızlık kaderim herhalde
Ah kanka be. İnş bulursın kalbine göre birinş
Aynen kesin manken gibi güzelsindir 😂😂. Böyle olduğunu zannettiğin için zaten olmuyordur sevgilin
Yazık olmuş abla. Istersen ücretli koçluk yapabilirim.
Önceliklerin farklıdır ya da sana bağlayan sorunlar mücadeleler vardır belki de
bu simulasyonda tebrikler.
bence aşırı seçicisin başka ihtimal yok
Keleşli tip ne ya 😂😂😁😁
Helal olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?