Biri vardı aşırı hoşlanıyorum duyguların çok yoğun. Zamanında konuşmayı kesti sonra ara ara konuştuk sevgilim var bahanesi ile beni silmiş. Hep sordum burada kimse geri takip isteği atma dedi aylar gecse de. İstek atıp geri geçme fikrime katılan var mı? OKUYUP CEVAP YAZANA ALLAH SU AN AKLINDAN NE GEÇİYORSA NASİP ETSİN ❤️❤️❤️
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
istek atıp geri çekme olayını yapma bence, gerçekten istiyosan ve onun da sevgilisi olmadığına eminsen isteği at veri geri çekme
Hani yanlışlıkla oldu gibi olsun. O bana geri dönecek mi diye
hayatım yanlışlıkla olarak algılamaz bence, bu demektir ki onun hesabına bakıp duruyorsan, yoksa nasıl yanlışlılla istek atacaksın. gerilme bir yerden başka ve korkma, kabul etmezse de kendi kaybeder
ama sevgili yoksa yap bunu
Kabul etmezse de haftalarca ona üzülürüm bir de ama kesin vazgeçerim bu sefer yüzde bin olmayacak derim
Eğer öyle olcaksa doğru zamanı beklemem lazım bu günlerde sınav var
bu kadar kafayı takmışsın bu çocuğa madem açıkça konuşsan ya, böyle bir belirsizlikte gidip geliyorsun. bu arada sevgilsi var mı şu an?
İşte bana sevgilim silmiş dedi ama bence yok
bu işler tahminlerle olmaz. emin olman lazım sevgilisi olmadığına, eğer varsa gerçekten ve bunu yaparsan hata sende olur haksız duruma düşersin bu sefer
Konuştum. O beni silince de söyledim hoşlandığimi
Böylesi senin için de daha iyi olacak böyle olsun istemezdim falan filan dedi. Ama benim 1 yıldır aşırı derecede platonik modum. Duygularım çok yoğun
birini unutmak zor bilirim ama 1 sene olmuş ve hala yüz vermiyo sana, şimdi gidip yazsan cevap bile vermeyeck belki. zor da olsa temiz bir sayfa açmayı dene artık bence. bi o mu kaldı. unutmaya çalış. böyle giderse zararı sana
Evet doğru ama nasıl unutacağım bilmiyorum da...
düşünme, sil kafandan, her yerden çıkar, bakma resmine instasına falan, zamanla...
Haklısın
Adam akıllı sana dürüstçe yazana ulaşana kadar hiç bir çaba sarfetme
Yazmaz ki. Zaten numara falan da sikdik. İnsadan da silmişti beni
Ozaman sende uzaklaş yavaş yavaş. Yoksa itibarın düşer iyice
Aslında istek atmayı kendim için istiyorum biraz da. Kabul etmezse artık tamam kesinlikle olmayacak dicem unutcam. Böyle hep umudum var 1 yıldır
Ozaman kendine son şansı ver ve tekrar başlamazsa birdaha kendine söz ver hiç bir adım atmayacağına
Zaten artık şansım kalmaz. Evet değerim düşer itibarım daha da düşer ama en azından umudum hiç kalmaz artık. Haksız mıyım bu konuda. Sen olsan ne yapardin
Ben de olsam uhde kalmasın diye yazabilirdim son kez. Son şanslarda sıkıntı yok yeterki kendine verdiğin sözü tu. Ve kendini kullandıracak duruma düşürme
İşte Sadece yüzsüz konumuna bile girsem istek atcam silerse tamamen umudunu kalmayacak silmezse bakcam. Ama son gidişim her şeye rağmen yüzsüz olcak ileride yazacağı varsa da merak etmeyebilir iyice soguyabilir
Ya bu da senin umurunda olmasın. Onun ne düşündüğünü düşünmeklemi geçireceksin hayatını. Ne düşünürse düşünsün. Sen kendi kalbine bak. Yazarsa konuşursun yazmazsada kendi bilir. Ama yinede çok bıkkınlık vermediysen seven hiç bir kalp kırılmayacak kadar güzeldir
Sevgilim var bahanesi derken varsa bahane değildir o. 😂
Daha önce şehir dışına çıkmak zorunda kaldığım için uzak diye konuşmayı kesmişti. Tekrar görüşme ayarladı tekrar aynı şeyleri yaşayacaktı yine şehir dışına dönecektim. Tekrar uğraşmasın diye belki
Bir de tam benim mesaj attığım gün sevgili olmuşlar ve instadan sadece kızlardan beni silmiş. Diğer kızları eklemeye devam ediyordu hep
Midesizliğe gerek yok o zaman neden zorluyorsun ki.
Çok farklı. 1 yıl oldu ama duygularım artarak devam ediyor
Üzülen tarafta olacaksın maalesef.
Of off
Sevgilisi olan birine niye kendini hatırlatmak istersin ki peki?
Daha önce şehir dışına çıkmak zorunda kaldığım için uzak diye konuşmayı kesmişti. Tekrar görüşme ayarladı tekrar aynı şeyleri yaşayacaktı yine şehir dışına dönecektim. Tekrar uğraşmasın diye belki
Bir de tam benim mesaj attığım gün sevgili olmuşlar ve instadan sadece kızlardan beni silmiş. Diğer kızları eklemeye devam ediyordu hep. Beni başından atmak için dedi. Görüşme planına pişman oldu tekrar benden uzaklasacagi için. Ben inanmadım hiç
Uzak mesafe ilişkisi mi olacaktı sizin ilişki
Evet
Tamam dokunmak vakit geçirmek gülüşünü görmek ayrı bir şey ama uzak mesafe ilişkisi ateşin kıvılcımına benzer. Yeterince sağlamsa iyice alevlenir ama değilse ilk ruzgarda sönüp gider
Uzak dediğin de 6 aylık bir şey 1 ay ara tatile geliyorum zaten ve bu yıl son komple değil ki
evet ben de sana katılıyorum
İstek atayım. mi yani
Daha önce şehir dışına çıkmak zorunda kaldığım için uzak diye konuşmayı kesmişti. Tekrar görüşme ayarladı tekrar aynı şeyleri yaşayacaktı yine şehir dışına dönecektim. Tekrar uğraşmasın diye belki
Bir de tam benim mesaj attığım gün sevgili olmuşlar ve instadan sadece kızlardan beni silmiş. Diğer kızları eklemeye devam ediyordu hep. Beni başından atmak için dedi. Görüşme planına pişman oldu tekrar benden uzaklasacagi için. Ben inanmadım hiç
evet haklısın👍
hata ediuorsun
Öyle mi diyorsun
öyle yani biten şeylerin peşinden koşma derim
İstek at geri çekme ne olucak bakalım
Hani yanlışlıkla oldu gibi olsun diye o geri dönecek mi isteğe
İstek at geri çekme onaylamiyorsa kafandan sil at kendi hayatina odaklan
Doğru zamanı beklemem lazm o zaman Aynen öyle
Ekle geri çekme
Ciddi misin