Merhaba istemediğim birini yaşadığım şeyi nasıl unutabilirim?

Öyle kalıcı bişey degil sadece yaşadığım için pişmanım geriye bakınca nasıl unutabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Şöyle ben bir iş yerinde çalışıyordum pişman oldum o insanların gerçek yüzünü gördüm çok az para alıyordum ve zaman kaybıymış çok üzülüyorum şimdi geçmişe bakınca 1 sene önceydi
Merhaba istemediğim birini yaşadığım şeyi nasıl unutabilirim?
Cevapla