Depresyondayım. Sevgilim gel beraber uyuyalım, dertleşiriz diyor. Sizce bu gece yanına gitmeli miyim?

Ben biraz depresyonda gibiyim bu yüzden sevgilim geceleri beraber uyuyalım hem dertlesiriz hem rahat uyursun diyor çünkü gün içinde çalışıyoruz sizce bu gece yanına gitmeli miyim

Depresyondayım. Sevgilim gel beraber uyuyalım, dertleşiriz diyor. Sizce bu gece yanına gitmeli miyim?
Cevapla