Flörtüm hesabı bana kitleyince babasının tekel bayiinden tahsilat yaptım. Başıma bela olur mu?

Flörtümle ilk buluşmamızda harika bir date hayali kurdum. Her şey çok güzeldi. Hesap ödeme vakti gelince kartının çipinde hata olduğunu söyledi ve ben ödedim. Masaya ne varsa sipariş eden de kendisiydi. Şahika Koçarslanlı vibe moodu açıktı yani. Mekandan ayrılırken burası babamın tekel bayii diye gösterdiği mekanı zihnime kazıdım. Ertesi gün de babasından date masraflarını tahsil edip flörtü her yerden engelledim. Başıma bela olur mu dersiniz?

Flörtüm hesabı bana kitleyince babasının tekel bayiinden tahsilat yaptım. Başıma bela olur mu?
Cevapla