Bir kız bana yazdı, yürüdü. Bunu da kız arkadaşıma anlatmalı mıyım?

Aslında anlattım ahsja sizce yanlış mı yaptım

Kız yürüdü, işte instadan yazdı, anlık güzel resimler attı falan ama ben istemedim. Buluşma teklif etti vs
Neyse dedim sevgilim var, rahatsız oluyorum
Neyse ama sohbet devam etti kanka olduk ahsjsj
Takipleştik falan
Bunu da kız arkadaşıma anlattım. Bi şey demedi ama onunla takipleşmeme bozuldu biraz
Güncellemeler
+1 yıl
Haklısınız Kızı engelleyeceğim. Kız arkadaşımdan da özür dileyeceğim. Ama onun bana yok ben seni kıskanmam falan demesi yüzünden de anlattım. Ben kıskanç değilim vs der durur. Tepkisini merak ettim. Biraz da abarttım anlatırken bilerek. Madem kıskanmıyorsun bakalım diye
Bir kız bana yazdı, yürüdü. Bunu da kız arkadaşıma anlatmalı mıyım?
Cevapla