Güncellemeler
+1 yıl
Haklısınız Kızı engelleyeceğim. Kız arkadaşımdan da özür dileyeceğim. Ama onun bana yok ben seni kıskanmam falan demesi yüzünden de anlattım. Ben kıskanç değilim vs der durur. Tepkisini merak ettim. Biraz da abarttım anlatırken bilerek. Madem kıskanmıyorsun bakalım diye
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çok saçma. Onunla istemiyorum diyerekte olsa konuşmaya devam etmemeliydin direkt engelleyebilirdin. Sevgilin de akıl varsa ayrılır senden. Ve ayrıldığında da o kız yöneleceksin eminim. Çünkü max erkek
Engelledim
Kız arkadaşımdan da özür diledim
Keşke hiç uzatmasaydım, direk engelleseydim falan dedim. Benim için komik bir anı oldığu için anlattım falan dedim (ki cidden komik bir anıydı, gülerek anlattım ona da)
Aynı şeyi o anlatsaydı komik bir anı olarak gelmezdi inan
Yok biliyorum gelmezdi zaten sinirlenirdim
O da sinirlendi de çaktırmadı
Kıskanç değilim falan diyor ya o lafları yememek için bence haha
Bi şey diyim mi falan diyor ama demiyor. Neyse diyor sonra
İki canım birbirinizi buldunuz anlattıklarına göre
Çok ergence biliyorum ama daha çok kız arkadaşımı kıskandırmak için yaptım
Bugün geldi diyor
Niye kızı çıkartın, rahatsız olmadım, bi şey demedim. Kıskanmadım vs
Yahu çocuk musun? Dün lafını ettin ya. Ama sırf kıskanç değilim ben kafasına girdiği için böyle diyor. Harbi sinirlendim😅
Çocuk çocuk hareketler. Biraz büyüyün lütfen ya. Sitenin seviyesi düştü iyice
Engelledim
Kız arkadaşımdan da özür diledim
Keşke hiç uzatmasaydım, direk engelleseydim falan dedim. Benim için komik bir anı oldığu için anlattım falan dedim (ki cidden komik bir anıydı, gülerek anlattım ona da)
Eminim çok eğlenmiştir. Sevgiliyi bilerek kıskandırmaktan daha büyük bir seviyesizlik bilmiyorum. Biraz olgunlaşın bence.
Yok biliyorum ergence zaten
O da sinirlendi de çaktırmadı
Kıskanç değilim falan diyor ya o lafları yememek için bence haha
Bi şey diyim mi falan diyor ama demiyor. Neyse diyor sonra
Kusura bakma ama aşırı ergensin ya 14 yaş muhabbeti
Çok ergence biliyorum ama daha çok kız arkadaşımı kıskandırmak için yaptım
Bugün geldi diyor
Niye kızı çıkartın, rahatsız olmadım, bi şey demedim. Kıskanmadım vs
Yahu çocuk musun? Dün lafını ettin ya. Ama sırf kıskanç değilim ben kafasına girdiği için böyle diyor. Harbi sinirlendim😅
Çocuk olan sensin bence ve kendin gibi çocuk bulmuşsun
Böyle oyunlara gelme asker o kızı senin sevgilin arkadaşları ile planlamış olabilir
Moruk sana bir şey diyim mi:d hiç bir kız bu olayı anlayışla karşılamaz seni şimdiye kadar çoktan şutlaması lazımdı o kızın: ) olum yazdıysa istemiyorum diye belirtmene gerek yok ki engeli bas geç kelime oyununun kimseye faydası yok😂
Ne biliyim basmadım ahsjsj ya yok kızla daha önce tanışıyorduk zaten
İlk kez yazmadı
Eski arkadaşımdı zaten, bi yerde denk geldik ayak üstü sohbet ettik 10 15 dk
Ama o bana yok ben kıskanmam, kıskanma duygum yok, rahatsız olmam vs der durur jajssk onun rahatlığı ile anlattım. Oldu mu bilmiyorum
Kanka sen manita olayını geç boş ver bana benziyosun zaten mk bende öyleyim kimseyle ciddi düşünmem eğlenir oturur konuşurum ama ötesi olmaz şu anda en iyisi o zaten sgshsh ciddi ilişki senlik değil boşver😂
Engelledim
Kız arkadaşımdan da özür diledim
Keşke hiç uzatmasaydım, direk engelleseydim falan dedim. Benim için komik bir anı oldığu için anlattım falan dedim (ki cidden komik bir anıydı, gülerek anlattım ona da)
Daha ergence bir şey okumamıştım 13 yaşında mısın
Neden dedin ki😅23 yaşındayım da neden dedin ama harbi merak ettim
Bu kadar saçma sapan davranan biri nasıl 23 yaşında bir yetişkin olabilir? Erkekler geç olgunlaşır derler de sen bi 10 yıl geriden geliyorsun belli. Kendi elinle ilişkini baltalamışsın sonra da “sizce anlatmasa mıydım?” Kendini sevgilinin yerine koy kız başkalarıyla flörtleşip sonra “kanka oldum ya shdjdj” dese gelip sana anlatsa ne anlatıyo bu kşar demez misin? Al o sıfatı erkeğe çevir eşittir sensin. Gevşeklik bu.
Haklısın doğru ahsjsjs
Engelledim
Kız arkadaşımdan da özür diledim
Keşke hiç uzatmasaydım, direk engelleseydim falan dedim. Benim için komik bir anı oldığu için anlattım falan dedim (ki cidden komik bir anıydı, gülerek anlattım ona da)
Gül gül öldük.
Yok biliyorum komik değil zaten
O da sinirlendi de çaktırmadı
Kıskanç değilim falan diyor ya o lafları yememek için bence haha
Bi şey diyim mi falan diyor ama demiyor. Neyse diyor sonra
Sen bu kafayla çok kız kaybedersin
Çok ergence biliyorum ama daha çok kız arkadaşımı kıskandırmak için yaptım
Bugün geldi diyor
Niye kızı çıkartın, rahatsız olmadım, bi şey demedim. Kıskanmadım vs
Yahu çocuk musun? Dün lafını ettin ya. Ama sırf kıskanç değilim ben kafasına girdiği için böyle diyor. Harbi sinirlendim😅
Tam birbirinizi bulmuşsunuz çocuk parkına koşun
Anlatmışsın daha ne soruyon
Tamam işte yanlış mı yaptım acaba hssjjs keşke hiç anlatmasamıydım😅
Anlatman iyi olmuş bence, kız arkadaşın akılsız biri değilse onun tarafından terk edileceksin
Engelledim
Kız arkadaşımdan da özür diledim
Keşke hiç uzatmasaydım, direk engelleseydim falan dedim. Benim için komik bir anı oldığu için anlattım falan dedim (ki cidden komik bir anıydı, gülerek anlattım ona da)
@its-ok son yorumda füze atmışsın ya kdkdkdkkd
Çok ergence biliyorum ama daha çok kız arkadaşımı kıskandırmak için yaptım
Bugün geldi diyor
Niye kızı çıkartın, rahatsız olmadım, bi şey demedim. Kıskanmadım vs
Yahu çocuk musun? Dün lafını ettin ya. Ama sırf kıskanç değilim ben kafasına girdiği için böyle diyor. Harbi sinirlendim😅
Iqumu düşürdün
Engelledim
Kız arkadaşımdan da özür diledim
Keşke hiç uzatmasaydım, direk engelleseydim falan dedim. Benim için komik bir anı oldığu için anlattım falan dedim (ki cidden komik bir anıydı, gülerek anlattım ona da)