Bu kıza yazarsam başım belaya girer mi?

Olay şu. Benim bir kızla kavgam olmuştu. Beni polise şikayet etmişti. İş karakolda bitti. Ne o bana, ne de ben ona yazamam. O kızla daha önceden aynı yerde çalışan bir kıza mesaj atsam sorun olur mu? Arkadaş falan değiller. Sadece yıllar önce aynı yerde çalışıyorlardı.

Bu kıza yazarsam başım belaya girer mi?
Cevapla