O deyince aklınıza gelen kişiye âşık mısınız?

Duygu Ormanı adlı hikayemden bir kesit.

- Konusu: yaşadığı duyguların farkına varan ve duygularını aslında beynine orman gibi kazımış bir kızın hikayesi. Her duygunun ve yaşantının bir ağacı var, özellikle aşkın...

O deyince aklınıza gelen kişiye âşık mısınız?

"İşte, senin aşk ağacın. Zamanı gelince küle dönen kelebekler gibi umutlarını öldüren ve zamanı gelince kalbinin tam ortasına batan bıçağın verdiği acı kadar, hatta daha fazlasını bile verebilecek duygunun eseri." Güldüm. "Saçmalama, ben âşık değilim." Güldü. "Âşık olmasaydın, bu ağaç var olmazdı. Canın onunla orantılı olarak yanmazdı. Âşıksın." Yanıtladım. "Kime olduğum bile belli değil." Yanıtladı. "Ona." Kaşlarım amansızca çatıldı. "O?" "Evet, o." Bıkmışçasına nefes verdim. "O dediğin şahıs kim bilmiyorum bile." Yaklaştı ve elini kalbime koydu. "O dediğim vakit, aklına ilk gelen kişiye âşıksın."

O deyince aklınıza gelen kişiye âşık mısınız?
Cevapla