Aşiri duygusal bosluktayim 😭😭😭25 yasindayim ve nasil cikarim bu durumdan?

Patronumdan hoslanmaya basladim ilgi duymaya onu surekli dusunmeye basladim bu hep duygusal bosluktan kaynaklaniyor ve cok yalniz hissediyorum kendimi üzüldugum zamanlar kusuyorum cok yalnizim ve uzgun. Bu yasima kadar hep cevremdeki insanlara karsi fedakarlik yapio seven taraf ben oldum. Hic gercek anlamiyla sevildigimi hissetmedim 😭😭😭😭😭😭 kalbim ağriyor artik ve kimsem yok sevdigim insanlar tarafindan kirilmaktanda biktim kime nasil davranacagimi sasirdim yoruldum
Güncellemeler
+1 yıl
Arada bir hüzünleniyorum. Cevremde insan kalmadi arkadasim yok yalnizligi cok seviyordum maalesef insanin insana muhtac oldugu gercegiyle yuzlesene dek sevmemeye basladim. :(O kadar adiyorumki kendi sevdiklerime ama onlardan yana hep kıriliyorum yalniz kaliyorum icime kapaniyorum hayattaki anlamimi yitiriyorum. 😭😢😢😢
Aşiri duygusal bosluktayim 😭😭😭25 yasindayim ve nasil cikarim bu durumdan?
Cevapla