Sizce sorunum nedir erkek olarak? Nasıl kurtulurum? Aşırısı zarar mı?

Yaşım 36 oldu. Evlenecek imkanım yok. Anne baba öldü. Asgari ücretli işte çalışıyorum güvenlik olarak ama 9. universite bitti. Her gün Elizabeth yapıyorum. Her gün hemde. Bir kaç defa kadınla y. attım paralı olarak. İmkanım yok. Bazen özlüyorum bazen ağlıyorum bazen de ölüm istiyorum. Is olmadığından (işsiz degilim) evim olmuyor. Yol bulamıyorum. Kısırlaştırma yapılsa az. gıcığım gider mi? Eski performans git gide kayboluyor. Sizce Allah neden beni. bu hele getirdi ki? Neyim yanlış ve hataliydi?

Sizce sorunum nedir erkek olarak? Nasıl kurtulurum? Aşırısı zarar mı?
Cevapla