Sizce köselik bir sorunmudur? Köse bir erkek mi yoksa normal bir erkek mi?
Siz hangisini tercih edersiniz?
Siz hangisini tercih edersiniz?
normal dedign klasik kıllı türk erkeği ise köseyi alaym ben. amaikisi de olmayacak işte. en iyisi avrupa tipli erkekler
yok bakımlı bir kirli sakal mesela?
iyidir
Kızlar sarışın tüysüz erkeklerden hoşlanırlar göbekli kıllı ve sakallı bir erkekle evlenirler. -Türk Atasözü
22 yaşına kadar çıkmıyorsa sorundir ama 18 yasında sakalli olmak asıl sorundur
skomerx kardeşşşş senin sorunun ne :D:D:D::D:D:D
Cevap
6Cevap
Normal olsun. kose olmak olmamak onun elinde degil biliyorum ama gonul hep en iyosini isterya bendr oyle sanirim normal isterim.
Kızlar genelde sakallı seviyor sorun değil elbette ama arz talep şeysi.
bir köse eksiledi , kötü bir şey mi dedik mk
Değildir. Varsın kızlar sakallı sevsin ama kış günü sabah işe giderken yüzüne jilet ve soğuk su deymez. Bu onlardan daha iyi fhghc
tıpe gore degısır genel anlamda kımse köse olayım demez
Ben kök kıllarını değil kişiliğini sevecem sonuçta.
Kıl kökleri olacaktı
iyi o zaman bende kişiliği güzel diye bülent ersoya yazıyım?
Mantığına ediyim
senin mantığınla hareket ettim ben az önce :D
Karşı cinsten bahsettim.
Kılsız olsun iyidir :D
Seyreklik köseye mi girer
evet denebilir
Erkek dedigin killi olur
baby face olurla güzel olur yaa
Sorun
degıl bence
evet sorundur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar