İlik gibi hatundu, gelse noolacakti sanki, çok anlayışsız birisiymiş 💁

İlik gibi hatundu, gelse noolacakti sanki, çok anlayışsız birisiymiş 💁

zaman para ve enerjisini minimal kullanan akıllı insan
haklısın .
zaman x emek x para harcamaya değmez , baştan önlemini aldın .
haklısın !
kaçırdı.
Çok ayıp niye gelmiyor. Korktu kız belki senden. Yoksa gelirdi.
İlk randevuda da eve davet edilmez bee
İlk randevuda birliktelik şart mı :D
Ahahaha ne bileyim eve diyince kafamız direkt o işe çalıyor dışarıda güzel bir restoranda yemek yemek varken evde yemezsin herhalde :D
Masum :)
EİG için teşekkürlerr ☺️.
Cevap
11Cevap
Çok haklısın eve gelmiyorsa ondan olmaz. Eve gelip çamaşır bulaşık ütü yapmayacaksa ne anlamı var bu iliskinin🤣
Tabee yaa
Haklısın kardeşim
Homosapiens ibo gibi saçlarından sürükleseydin her ne kadar şiddete hayır deselerde çoğunluğunun hoşuna gidiyor
Oda doğru anlatana kadar iş işten geçer😄pekmezini akıtırlar
Yaşilçamın tecavüzcü çoşkunu yerini aratmadın
Dediğim gibi hak değil güç önemli. Başını döndürseydin gelir di.🙂
Ara ara yoklamalısın yine de, bitti deyince bitmez.
En az 16 haneli olmalı ama:)
Elbette, her zaman boş ev nerde olacak... cik cik cik.
Kırbaçlatmaya niyeti ve g*tü olmayan, bize kuyruk sallamadan 😝
Bu konunun artık konuşulması gerekiyordu, haklısın.
İlk buluşmadan eve gelmeyen de ne bileyim, kendine kadınım ben demesin. :D -Anlamayacak bazı zeka geriliğine sahip arkadaşlarım için not, ironidir.
İyi ki gelmemiş, Çok kötüsün
İnanma, yalan söylüyorlar
Korku evi gibi geldi düşününce
İyi yapmışsın, o kadınla olmazmış zaten
Dışarısı çok sıcak ev bence de iyi
Seni beğenmemistir
çok kötüsün
mide bulandırıcı
Alfa nedir? Nasıl olunur?
Haksizsin başka soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?