İlk buluşmada eve çağırıp reddedince bana kezban demesi normal mi, haksız mıyım?

İlk buluşmada bana evde oturalım dedi bende kabul etmeyince kezban mısın dedi ay çok sinirlerim bozuldu haksız mıyım

İlk buluşmada eve çağırıp reddedince bana kezban demesi normal mi, haksız mıyım?
Cevapla