Merhaba arkadaşlar ben yeni evliyim daha 1 aylık.. kocam nedense benimle sanki hiç mutlu değil gibi. Boş vakit olunca telefona sarılıp ordakilerle gülüp konuşuyor benle vakit geçirmeye çalışmıyor. Bide sanki evlendiği için mutsuz gibi. Evliliğin ilk ayları cıvıl cıvıl olmazmı normalde? Yoksa bunlar sadece dizilerdeki öyle?
Ikimizde çalışıyoruz o yüzden evde olup yemek yapamıyorum. Pratik şeyler hazırlıyoruz. Çamaşır temizlik falan yapıyorum herşeyi. Sadece yemek yapmıyorum diye mutsuz değildir heralde?
Bir erkek nasıl mutlu olur evlilikte? Sanki sevgisi yok gibi.. sürekli aynı evde olunca bu sefer özlemde oluşmuyor içinde.. ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer