Evliliğin ilk ayları cıvıl cıvıl olmamız gerekmez miydi?

Merhaba arkadaşlar ben yeni evliyim daha 1 aylık.. kocam nedense benimle sanki hiç mutlu değil gibi. Boş vakit olunca telefona sarılıp ordakilerle gülüp konuşuyor benle vakit geçirmeye çalışmıyor. Bide sanki evlendiği için mutsuz gibi. Evliliğin ilk ayları cıvıl cıvıl olmazmı normalde? Yoksa bunlar sadece dizilerdeki öyle?

Ikimizde çalışıyoruz o yüzden evde olup yemek yapamıyorum. Pratik şeyler hazırlıyoruz. Çamaşır temizlik falan yapıyorum herşeyi. Sadece yemek yapmıyorum diye mutsuz değildir heralde?

Bir erkek nasıl mutlu olur evlilikte? Sanki sevgisi yok gibi.. sürekli aynı evde olunca bu sefer özlemde oluşmuyor içinde.. ne yapabilirim?

Evliliğin ilk ayları cıvıl cıvıl olmamız gerekmez miydi?
Cevapla