Bugün bir arkadaşımın sevgilisi yapıyordu koca erkeği diz çöktürüp ayakkabısını bağlatmış.. Aşk nelere kadir :)
Siz ne düşünüyorsunuz?

Bugün bir arkadaşımın sevgilisi yapıyordu koca erkeği diz çöktürüp ayakkabısını bağlatmış.. Aşk nelere kadir :)
Siz ne düşünüyorsunuz?

Kore dizilerinde çok oluyor böyle sahneler erkek kızın ayakkabısını bağlıyor falan :D Bilmiyorum bana itici gelirdi sanırım sonuçta elim ayağım tutuyor ve kendi ayakkabımı bağlayabiliyorum.
Cevap
16Cevap
Çok güzel jest bence olur elbette
Bağlayabilir normaldir.
Ayakkabı bağlamada ne var ya bende bağlarım ne olacak
beta erkektir. Kadın tüm hizmeti için bu erkeği kullanır. Ama bacaklarını ayıracağı zamanlarda araya alfa olanı sıkıştırır
Olur Büyük bir ihtimal
sevgilisi değildim ama yine arkadaşımın ayakkabısnı bağlamıştım
Normal bir durum bence romantik gelmiyor kıyafetim eğilmeme müsait değilse erkek arkadasım yardımeder bu kadar
Şov. Bunun adı şövenizmdir. Aymazlıktır. Boşluktur. Saygısızlıktır
bence gayet güzel hoş bir davranış
Erkekleri diz çöktürüyoruz aşkla
Aşkla olsun yeter ki gerisi önemli değil 😊
bunu niye bu kadar abarttınki
Hastanede gördüm çocuk da kaslı filan atarlı ama baya aşık demek ki
Niye malca şeylere düşüyor bu kadınlar
Hayatta en sinir olduğum şey
Olur olur bal gibi olur şarkısı gelsin.
Çok da güsel olur🙃
Darısı başımıza
abartılacak bir durum değil bence. hayat müşterek
Bende vajina nelere kadir diye düşünürüm
Karısının kolsuz olduğunu
Olmazzz😂😂
Olur net
Olamaz
O nedir ki? Sırtında, kucağında taşıyor millet.😇
Sacma
Kılıbığın önde gideni
Kibarlık nezaket
Yok olmaz derim
Değer veren
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?