Selamlar🤚
Kadınlar da aynı jesti erkeklere yaparsa, bu durum nasıl algılanır?

Mutlu hafta sonları🌿
#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg...
Selamlar🤚
Kadınlar da aynı jesti erkeklere yaparsa, bu durum nasıl algılanır?

Mutlu hafta sonları🌿
#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg...
Ortada bir sebep yokken erkeğin kadının, kadının da erkeğin ayakkabılarını bağlamasını gereksiz buluyorum.. Kaldı ki zaten bağcıklı ayakkabılar çok nadir giyiniyor..
Biri bağlar inşallah..😄
Saç taramayı reddetmiştim en son adamın saçlarını yoluyordum galiba. Ayakkabı bağlamak ta inadımı depreştirdi, ben bağlarım, güçlü kadın kendi ayakkabısını kendisi bağlamalı evet. Fakat aslında gerçekten çok seven bir erkekse sevgilinin ayakkabısını bağlaması yerine göre hem şefkati hem erotizmi mükemmel çağrıştıran bir durum. Ama ben yine de kendim bağlamayı tercih ederim 😄👍
😄 peki peki
Teşekkürlerr 🌿💖
Doğrusunu söylemek gerekirse bana komik geliyor. Eğilip ayakkabımı bağlamama engel teşkil edebilecek herhangi bir durum yok ise kendi işimi kendim görebilirim. Benim için jest yapmak istiyorsa başka bir jest yapsın. Zira bu tarz davranışları anlamsız buluyorum.
Yarabbi şükür ya.
Çok klas bir hareket centilmen bir erkek ama tabi her harekete aldanmamak gerek…
Cevap
15Cevap
Gereksiz şeyler bunlar. Romantizm adına yapılıyorsa yapılmasın bana göre gereksiz. Kadının eli sakattır, eli doludur çözülmüştür bağcık o zaman eşek değiliz tabi ki bağlarız
Ben bir şey düşünmem ben tabi ki de sevdiğim kadının ayakkabasını bağlarım.. o yeter ki rahat etsin diye.. bunu da aşkımdan yaparım zaten başka nedeni yok
Hiç öyle bir şey yapmadım ama sevdiğini gösterir herhalde.
Ya hiç öyle bağlayanımız olmadı ama çok klas bir hareket yaa o adam seni seviyorum demesede olur 🙋
Erkek kadının ayakkabısını bağlıyorsa bu bir saygıdır. Olması gereken.
Egosu fazla kabarık erkek bunu yapmaz…
Kadın aynı jesti yaparsa, erkek hoşlanmaz. Çünkü erkek adam bilirki bu kadına yapılan has özelliktir. Ha erkek kadın özelliklerini çok almışsa kendini kadın gibi hisserse şayet isteyebilir. Bu hiç normal değildir. Erkek hormonlarında bir sorun vardır.
Sahiplenme ve dominantlık kavramlarını çağrıştırdı bende..
3 şey düşündürür; ya kadın hamiledir ya kadın eğilemeyecek kadar hastadır ya da erkek eziktir.
erkek ezikse sürekli de yapabilir.
O kadın o adamı aldatır. Kadının gözünde arzulanacak bir erkek değil çünkü.
Aslında burada sıkıntılı olan kadın değil.
Ayakkabıyı bağlarken kafada sutyen düğmesini çözüyor olabilir erkek.
Kadını da sen söyle.
Erkek asildir, kadınına onu yakıştırmaz. Elden ayaktan düşmedikce.
Bu bir jest değildir, kişiliği oturmuş insan için önemsiz ama dibine kadar sahiplenen sevgili hareketidir
önemli olan eli doluyken hastysa falan değil normal bir zamanda da bunu yapmaktır
Benim için nezakettir, sevgilim isterse seve seve yaparım. İncilerim dökülmez her zaman yapılacak değil, ayrıca bu kılıbık olmak da değil. Eşine yaptığın bir güzel jest olarak akılda kalır.
Biri ayakkabımı bağlayınca böyle hissediyorum 😄

Bağlarım yaw elimemi yapışacak sanki
Değer vermesini gösterir. Bilerek böyle bir şey istemem içinden geldiği için yaparsa mutlu olurum🙈
Sevgilisine karşı ilgili olduğunu düşündürür
Eğer sağlık sorunu bir şey yoksa ben kendimi kötü hissederim.
Böyle bir hayalim vardı. Umarım gerçek olur.
Bunda ne var ki bee ne güzel işte var mı bundan güzel bir davranış
Denk gelir yaparsa iyi hoş ama ayaktayken diz çöküp hareketi yapmış olmak için yaparsa rezillik
Bence kadınlar narin ve zarif erkekler kadınların ayakkabısını bağlamalı , kadına yakışmaz bence bir erkeğin ayakkabısını bağlamak.
Centilmenlikle alakasi yok bunu yapan erkek kole kopektir
Bu Seksi bir şey. Bunun sevgiyle alakası yok.
Bir engeli, hastalığı yoksa lüzumsuzdur.😂
Bağlarım insanlık ölmedi 😂
Çok. Karizmatik bir hareket
Gereksiz ve anlamsız bur hareket
Gereksiz buluyorum centilmenlik bu değil.
Ince, düsünceli bir hareket.
Kadınına değer veren has erkektir. 😌👌
Centilmen bir erkek
Yürek sevgisi
Centilmendir
Centilmenlik
Hoş bir hareket.
Centilmen bir erkek olur gözümde
Romantik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?