Arkadaşım özel hayatını ne kdr az kişi bilirse o kdr iyi diyor sizce haklı mı?

Yani sevgilin olduğunu kimse bilmesin ya da ayrıldığını kimse bilmesin diyor sizce haklı mı
Benim oldu sevgilim ve çok kişi biliyordu ayrıldık onu da biliyolar
Arkadaşım özel hayatını ne kdr az kişi bilirse o kdr iyi diyor sizce haklı mı?
Cevapla