Yani sevgilin olduğunu kimse bilmesin ya da ayrıldığını kimse bilmesin diyor sizce haklı mı
Benim oldu sevgilim ve çok kişi biliyordu ayrıldık onu da biliyolar
Benim oldu sevgilim ve çok kişi biliyordu ayrıldık onu da biliyolar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
çok haklı burada irlweirne içini dök ama çevrene aktarma
Herkes biliyo ayrıldığımı kötğ bi durum mu sence
özelini anlatınmı çevrene
Aldatıldım dedim sadece
Evet sadece en güvendiğin ve yakınlarına söyle. Nazar edecek kem gözlüler çok. Elinden almaya çalışanı bile çıkar, kimseye güvenme.
Aldatıldığımı çok kişi biliyo ya
Aldatıldığın mı? Çok üzüldüm :(
Bende maalesef işte sorun bu ben utanıyorum anlatmaya o utanmıyo
Arkadaşına uçan tekme atsam nasıl olurdu acaba
Niye ki
Bilmem bi anda aklıma geldi tepkisi ne olurdu?
Sorun olmas çok takma bunları
Takıyorum ya
Hayatini yasa düşün düşün sonu yok neler yaşadın da bu kadar
Aldatıldım
Haklı
Neden peki benim sevgilim oldu ve ayrıldık neden ayrıldın diyenlere de söylüyorum
Adı üstünde ‘’özel”. Özelin hakkında herkes bilgi sahibi olursa ilerde büyük pişmanlıklar duyabilirsin.
Aldatıldığımı söyledim sadece
Ne gibi bi pişmanlık
Allah Allah her şey olabilir yahu. İlerde evlendiğinde mesela eşinin öğrenmesini istemeyeceğin detayları anlatabilirsin. Yaşın küçük galiba idrak etmekte zorlanıyor olabilirsin ama biraz ileriye yönelik düşün. Herkes her şeyini bilirse ortada özel diye bir şey kalmaz kulaktan kulağa yayılır
Hayatım eşim aldatıldığımı bilsin nolucak ki ben kendimde söylerim bunu başka bişe bilmiyo kimse
Sen yarın evleniyor musun? Yaşam devam ediyorken arkadaşın seni uyarmış. Sen hâlâ yaşadığın ve yaşayacağın son olay buymuş gibi düşünüyorsun. İleriye yönelik düşünmen lazım biraz önce de söyledim.
Özel hayat konsepti böyle oluyor ya hani
Ama sevgilşm oldu ayrıldım çok kişi biliyo
Megafonla anons falan mı geçtin ne yaptın
Hayır ya soranlar oldu niye ayrıldın vs öyle
Instagram paylaşımlarıı
kesinlikle
Neden
çünkü insanlara güven olmaz
Tamamda aldatıldığımı biliyolar başka hiç bişe yi bilmiyolarü
Kişisel tercih
Benim sevgilşm oldu ayrıldım herkes biliyo
Olabılir
Kötü bişe var mı bunda
Sonucta herkesin oluyo ve ayrılabiliyolar
Yok hayır neden olsun
Kimseye anlatma demişler
Senın tercihin
Kesinlikle hakli
Nedenn
Kötü niyetli arkadaşlar insanlar bunu aleyhine kullanabilir, millet benim kimle seviştiğimi niye bilsin
Ne sevişmesi sadece sevgili olduk
Örnek veriyorum hayatım seviştin demedim😀
Evet
Neden peki
Dogru
Neden
Haklı
Neden ama
Ne gerek var başkasının bilmesine
Aldatıldığımı bilirler sadece başka bişe değil
Tabiki haklı
Neden ki
İnsanlara güvenilmez
Ama sevgilim oldu ve aldatıldım bunu biliyolar
Nesi kötü ki
Canını sıkmak için bile kullanabilirler ilerde
Onlarında çoğu şeyini biliyorum
Gerek yok
Arkadaşın haklı
Ee benim sevgilim oldu ayrıldım çok kişi biliyor
Olan olmuş sonraki ilişkilerinde denersin sende