Bir erkekte olmaması gereken iki özelliği de sahibim, sizce sevilme ihtimalim var mıdır?

Şimdi avutmaya çalışmayın veya kıvırmayın çirkin biri sevilir mi adam/kadın gibi söyleyin? 26 yaşıma kadar kimse olmadı hayatımda. Tipimi merak edenler icin söyleyim 173 boyunda kalıpsız çirkin biriyim. Ben sevilmeyeceğimi de biliyorum da işte zaman gecsin diye yaziyorum. Karakterim de çekingenlik de var.
Bir erkekte olmaması gereken iki özelliği de sahibim, sizce sevilme ihtimalim var mıdır?
Cevapla