Sevgilim ailesinin yanına gidince yazmıyor neden olabilir?

Normalde aramız çok iyi. Ailesi 4 saat uzaklıkta. Her ay gidiyo ve gittiğinde resmen aramızda hiçbir şey yokmuş gibi oluyo. Sıfır iletişim. Önceki gidişinde bu konudan rahatsız olduğumu dile getirmiştim. yine aynı. Erkeklerden özellikle yorum bekliyorum.
Sevgilim ailesinin yanına gidince yazmıyor neden olabilir?
Cevapla