Güncellemeler
+1 yıl
...
Zor insanı ikna edip sonuca ulaşmak tabii ki cazip ancak bunu yaparken her yol mübah diyerek olmadık şeyleri yapmak, kendinden farklı davranıp, olmayan şeyleri söyleyip onu etkilemeye çalışmak çok etik değil..
Teşekkür ederim..
Cevap
6Cevap
Ben beni mutlu edecek olanı seviyorum kolay ya da zor olması fark etmiyor
Kolay olan değersizdir. Zor olan her zaman daha değerlidir. Bu sadece ilişkide değil, herşeyde böyledir. İnsana kolay elde ettiği şey basit gelir
zor olan usandırır bezdirir artık
bu söz gerçek değildir
Valla zor ya da kolay ne olursa olsun günümüzde ilişkiler vs sorunlu hep
Gereksiz zorlaştırmalar bayıyor beniii
İnsan sahip olduğundan vaz geçiyor.
Kolayca elde ettiğin şeyi isteyip sevmezsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar