Ben onu engelledim diye annemi arıyor annemde uyuyrodum rahatsız ettin diyince saygısız bir şekilde konuşuyor telefona beni istiyor falan küfür ediyo ama muhattap olmamak için cevap vermedim
En son ki mesajlara hiç cevap vermeyerek doğrusunumu yapmışım?
Ya şöyle adamlara yüz vermeyin. Bu nasıl bir konuşma tarzı ya. Kimsenin sana öyle konuşmaya hakkı yok. Nasıl da aşağılıyor seni. Hem saygısız hem de karaktersiz bir şey. Kendini bir halt zannediyor. Her yerden engelle, annenin telefonundan da engelle. Ne yazarsa yazsın ne yaparsa yapsın cevap verme. Nokta dahi yazma. Bunlara cevap vermek demek havlatmak demek boş ver. Kendini kimseye ezdirme. Rahatsız ederse de polise gideceğini mesajları göstereceğini söyle. Kendini böyle ahlaksızlara kullandırma. Yoluna bak. Bundan sana hiçbir şey olmaz. Ancak hakaret, küfür duyarsın. Bunlar sevmeyi falan bilmez. Kendini düşürme onun seviyesine inme. hadi ordan et gitsin 😉😉