Mesela telefonla konuşuyoruz, yatmak istediğimde iyi geceler diyorum. Duymamış gibi yapıyor konuşmaya devam ediyor.
Tekrar söylediğimde “daha çok erken yatsanda uyuyamazsın” diyor.
Sonra bana neden uyumayı sevdiğimi soruyor falan.
Erken kalkmam gerektiğini söylediğimde “benden daha değerli demek” diyor. Evet desem trip atıyor. Hayır desem açıklama istiyor.
Böyle devam ederkende uykum kaçıyor, “senin uykun kaçmıştır konuşmaya devam edelim” diyor.
Erken dediği saatte gece 12
Uyumam gerektiğini ona 15-20 dakika açıklıyorum her akşam. Çok sıkıldım bu durumdan. Laftan anlamıyor.
Direct konuşmayı mı bırakayım yoksa telefonu yüzüne mi kapayayım?
Tekrar söylediğimde “daha çok erken yatsanda uyuyamazsın” diyor.
Sonra bana neden uyumayı sevdiğimi soruyor falan.
Erken kalkmam gerektiğini söylediğimde “benden daha değerli demek” diyor. Evet desem trip atıyor. Hayır desem açıklama istiyor.
Böyle devam ederkende uykum kaçıyor, “senin uykun kaçmıştır konuşmaya devam edelim” diyor.
Erken dediği saatte gece 12
Uyumam gerektiğini ona 15-20 dakika açıklıyorum her akşam. Çok sıkıldım bu durumdan. Laftan anlamıyor.
Direct konuşmayı mı bırakayım yoksa telefonu yüzüne mi kapayayım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer