Arkadaşlar , sevdiğim erkekle iletişim kurmak için arkadaşıyla konuşmak istiyorum?

Arkadaşlar sevdiğim erkek okuduğum üniversitede çalışıyordu. İşten ayrılmış (( o kadar ağladım ki birde onu göremiycem diye (( onu sevdiğimi biliyor ama bana yazmıyor. Arkadaşına yazsam acaba yardım edermi? Sevdiğim erkeğe söylermi sizce kız bana yazmıştı yardım istiyor diye? Rica etsem yinede söylermi sizce? Çocuğu tanımıyorum yakından
Güncellemeler
+1 yıl
Bir kız sizden arkadaşınızla konuşmak için vasıta olmanızı istese ne yapardınız?
Arkadaşlar , sevdiğim erkekle iletişim kurmak için arkadaşıyla konuşmak istiyorum?
Cevapla